  • 1. Data: 2010-05-08 17:07:40
    Temat: <<< Canon S5 IS i zdjecia w nocy PROBLEM >>>
    Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com>

    Witam,

    Nie wiem jak dokladnie ustawic moj aparat Canon S5 IS do zdjec nocnych.
    Jesli wybiore Night Snapshot to kaze mi wlaczyc lampe i pokazuje ze zdjecie
    moze byc poruszone to samo jak wybiore SCN --> Night Scene.
    Chce zrobic zdjecie w nocy np oswietlonego miasta z oddali lub w parku itd,
    nie chce zeby sie wlaczala lampa bo po co i zeby nie pokazywal mi poruszenia
    przeciez mam statyw.
    Jak ustawic ?
    PS Kiedys mialem maly kompaktowy sony zdjecia wychodzily zloto. Jestem
    przekonany ze poprostu zle ustawiam :)

    Dzieki

  • 2. Data: 2010-05-08 17:26:43
    Temat: Re: <<< Canon S5 IS i zdjecia w nocy PROBLEM >>>
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 8, 7:07 pm, ".:: Jimmi ::." <n...@s...com> wrote:
    > Witam,
    >

    > PS Kiedys mialem maly kompaktowy sony zdjecia wychodzily zloto. Jestem
    > przekonany ze poprostu zle ustawiam :)
    >
    > Dzieki

    Uzywaj manual i wylacz flasha. Automat bo bez lampy wydluzy czas i
    foty beda przeswietlone.

    StaM

  • 3. Data: 2010-05-08 17:31:46
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    .:: Jimmi ::. wrote:
    > Nie wiem jak dokladnie ustawic moj aparat Canon S5 IS do zdjec nocnych.

    Na "M".

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 4. Data: 2010-05-08 17:37:29
    Od: ".:: Jimmi ::." <n...@s...com>

    "jerzy szczudlowski" <j...@j...net.pI> wrote in message

    > Na "M".
    >

    > --
    > http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

    Dzieki.
    To po co sa te tryby nocne jak i tak robi sie na manualu ?

  • 5. Data: 2010-05-08 19:52:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Dzieki.
    > To po co sa te tryby nocne jak i tak robi sie na manualu ?

    Dla odpornych na wiedze. :) Zreszta to samo dotyczy pozostalych trybow, pod
    warunkiem, ze chcesz miec jakas kontrole nad tym, co robi aparat. Niektorym
    to niepotrzebne.

    --
    KILu

  • 6. Data: 2010-05-08 20:14:31
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 8, 7:37 pm, ".:: Jimmi ::." <n.
    > Dzieki.
    > To po co sa te tryby nocne jak i tak robi sie na manualu ?

    W moim starym komakcie F100 minolty mam na tylnej sciance przelacznik
    flash'a.
    Ty bedziesz moze mial to ukryte w menu. Moge sobie nastawiac w
    "idioten" funkcjach
    czy ma blyskac i jak ma blyskac.
    Pozdrawiam.
    StaM

  • 7. Data: 2010-05-08 21:50:08
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    On Sat, 8 May 2010, .:: Jimmi ::. wrote:
    > Dzieki.
    > To po co sa te tryby nocne jak i tak robi sie na manualu ?

    Zdaje się, że tryb nocny w Canonie jest właśnie do długiego czasu
    naświetlania jak masz statyw.

    BTW, z manuala mojego 550D (w Twoim pewnie jest co najmniej podobnie):

    [...]Fotografowanie scen nocnych.
    Dzięki wyłączeniu wbudowanej lampy
    błyskowej tryb <Fotografowanie krajobrazów> doskonale sprawdza
    się podczas fotografowania scen nocnych.
    Użyj statywu, aby zapobiec drganiom
    aparatu. Aby sfotografować osobę na tle
    nocnej scenografii, ustaw pokrętło wyboru
    trybów wpozycji <Nocne portrety>
    i użyj statywu[...].

  • 8. Data: 2010-05-11 07:05:14
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Jesli wybiore Night Snapshot to kaze mi wlaczyc lampe ....
    > itd, nie chce zeby sie wlaczala lampa bo po co

    W czym problem ? Olej to że Ci każe włączyć lampę. Nie wiem jak w S5 ale
    w S2 i S3 podnosiło się lampę ręcznie. Jak nie chcesz błysku to nie
    podnoś lampy. Zignoruj ostrzeżenie o poruszeniu zdjęcia skoro masz statyw.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl