  • 1. Data: 2009-01-15 11:29:23
    Temat: który kompakt szybko ładuje lampę ?
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    Obecnie mam Nikon Coolpix 4100
    jestem amatorem i jak dla mnie, fotki robi dobre tyle, że lampa błyskowa
    ładuje się strasznie długo oraz lcd trochę mały 1,5 cala
    chcę zmienić na inny kompakt i myslałem w kolejności o canonie, nikonie,
    panasonicu.
    powinien mieć:
    - lcd około 3 cali
    - najchętniej zasilany bateriami R6
    - zoom większy niż 3x
    Naczytałem się opinii i całkiem zgłupiałem.
    Podobał mi się Panasonic TZ-5 ale podobno ma skłonności do zniekształceń i
    nie drukuje daty na zdjęciach.
    Oglądałem Canona sx100 i długo ładuje lampę.
    Myślałem już o G10 ale w opiniach kilka osób pisało, że jest to raczej dla
    bardziej zaawansowanych a ja chcę tylko przycisnąć przycisk :)
    Czyli jaki kompakt szybko ładuje lampę błyskową i jest godny uwagi (tzn
    będzie lepszy od obecnego)

    Pozdrawiam Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-15 12:27:02
    Temat: Re: który kompakt szybko ładuje lampę ?
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    > bardziej zaawansowanych a ja chcę tylko przycisnąć przycisk :)
    > Czyli jaki kompakt szybko ładuje lampę błyskową i jest godny uwagi (tzn

    Dla zaawansowanego w tym sensie, że jeśli kiedyś będziesz chciał robić
    coś więcej niż tryb AUTO i tematyczne to masz inne możliwości również.
    Ale nie ma przymusu żeby korzystać z tych "zaawansowanych" funkcji.
    Tylko ta cena, zniechęcająca bardzo.
    Zobacz może:
    http://www.dpreview.com/reviews/Q408premiumgroup/
    http://www.dpreview.com/reviews/Q408enthusiastgroup/
    http://www.dpreview.com/reviews/Q408slimgroup/
    W części "Image quality and performance" dla każdego aparatu wspominają
    o prędkości ładowania lampy.

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-01-15 12:56:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Krzysiek pisze:
    > Obecnie mam Nikon Coolpix 4100
    > jestem amatorem i jak dla mnie, fotki robi dobre tyle, że lampa błyskowa
    > ładuje się strasznie długo oraz lcd trochę mały 1,5 cala

    strasznie wolno ładują. No i kategoria Ultracompact zdaje się, że też
    odpada.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-15 13:08:41
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    > strasznie wolno ładują. No i kategoria Ultracompact zdaje się, że też
    > odpada.

    chyba zrezygnuję z dużych zoomów i zainteresowałem się ixusem 870 IS
    myślę, że będzie to dobry wybór.

  • 5. Data: 2009-01-15 16:51:43
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    > chyba zrezygnuję z dużych zoomów i zainteresowałem się ixusem 870 IS
    > myślę, że będzie to dobry wybór.

    Z dużych zoomów zrezygnuj też z innego powodu - jakości

  • 6. Data: 2009-01-15 16:56:20
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    Jak znajdziesz jakiś fajny na baterie 4*AA daj znać, mam podobny problem.
    A o 2*AA zapomnij, to był powód dla któeego oddałem nowozakupiony Canon
    110SX.
    Ixus 870 nie wygląda na czteropaluszkowy.

    Robert

  • 7. Data: 2009-01-16 06:29:13
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

> [...]
    > 110SX.
    > Ixus 870 nie wygląda na czteropaluszkowy.

    Jako, że 4xAA jest mało a do tego są większe i więcej ważą to zrezygnowałem
    z tego.
    W końcu nie ma rzeczy idealnych :)

  • 8. Data: 2009-01-17 06:02:48
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    > Jako, że 4xAA jest mało a do tego są większe i więcej ważą to
    > zrezygnowałem z tego.
    > W końcu nie ma rzeczy idealnych :)

    Co wybrałeś?

  • 9. Data: 2009-01-19 06:04:08
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    Użytkownik "Legar" <h...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Co wybrałeś?

    chyba IXUS 870 IS
    - 3 calowy lcd
    - zoom 4x (trochę mało ale więcej niż 3x)
    - aku dedykowane (a miało być AA:)