  • 1. Data: 2009-01-15 08:03:32
    Temat: powiększenia z plików
    Od: marek jarzębowski <m...@n...pl>

    witam
    czy ktoś zna firmę w miarę tania która wykona zdjęcia z wysłanych plików
    .jpg lub .nef
    autoreklama dopuszczalna :)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-15 08:29:42
    Temat: Re: powiększenia z plików
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "marek jarzębowski" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:gkmqns$3pg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > witam
    > czy ktoś zna firmę w miarę tania która wykona zdjęcia z wysłanych plików
    > .jpg lub .nef

    bosze, przecież wywoływalni jest tysiące

  • 3. Data: 2009-01-15 10:16:07
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

> [...]
    > witam
    > czy ktoś zna firmę w miarę tania która wykona zdjęcia z wysłanych plików

    Myślę, że problemem by było odszukać sklep foto, który tego nie robi.

    Pierwszy-lepszy:
    www.fotojoker.pl - z przesyłką pod wskazany adres.

  • 4. Data: 2009-01-15 14:32:30
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd marek jarzębowski napisał(a):

    > czy ktoś zna firmę w miarę tania która wykona zdjęcia z wysłanych plików
    > .jpg lub .nef

    Zdefiniuj powiększenie - 20x30 cm czy 2x3 m...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 5. Data: 2009-01-19 01:07:55
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:gkmqns$3pg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Myślę, że problemem by było odszukać sklep foto, który tego nie robi.

    Ale oni kiche walą i z reklamacją róznie bywa
    Ja drukarką za 200 zł (Canon IP4000) lepsze foty drukuje niż oni
    i jeszcze mi wmawiają, że się nie da.
    AdamCCS