  • 1. Data: 2009-06-30 14:21:19
    Temat: Centernet - mapa zasięgu?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Tak sobie oglądam stronę Centernetu i nie mogę się doszukać mapy zasięgu
    sieci? Skoro jest już na rynku komercyjna oferta to chyba mogliby
    udostępnić informację o zasięgu? Z tego co wiem to nie jest operator
    MVMNO tylko infrastrukturalny
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2009-06-30 15:13:45
    Temat: Re: Centernet - mapa zasięgu?
    Od: "r." <n...@n...com>

    Tomaszek pisze:
> [...]
    > sieci? Skoro jest już na rynku komercyjna oferta to chyba mogliby
    > udostępnić informację o zasięgu? Z tego co wiem to nie jest operator

    Zasięg masz w całej PL dzięki roamingowi z bodajże PTC.

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2009-06-30 15:25:38
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    r. pisze:
    > Zasięg masz w całej PL dzięki roamingowi z bodajże PTC.

    Acha, to tak jak play z plusem;) A mają w jakimś mieście swoje stacje
    bazowe? Przeglądałem mapę BTS-ów i np. w Warszawie nie ma żadnej stacji BTS

  • 4. Data: 2009-06-30 15:49:07
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Acha, to tak jak play z plusem;) A mają w jakimś mieście swoje stacje
    > bazowe?

    tak, w Toruniu chyba 3

  • 5. Data: 2009-06-30 17:13:21
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    osiek pisze:
    > tak, w Toruniu chyba 3

    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/53.01100470173107,18.
    618392944335934/z/12
    W filtrze sieci po lewej wybierasz CenterNet i widzisz wszystkie 3
    pozwolenia. Pamiętaj, że to jest mapa pozwoleń wydanych przez UKE a nie
    działających btsów.

    Leszek