  • 1. Data: 2009-06-30 19:06:08
    Temat: Play blokuje dostęp do transmisji danych w sieci plus?
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Jestem abonentem Play i od kilku dni ręcznie wymusiłem logowanie się do
    sieci plusgsm w 2G. Tylko przejechałem pół kraju w miedzy czasie i
    nigdzie za pomocą sieci plus będąc abonentem play nie można korzystać z
    transmisji danych bo jest ona nie dostępna.
    W bok play nie umieli pomóc tylko sugerowali żebym zadzwonił do
    Polkomtela...no comment za taką jakość dobrych rad.

    Oczywiście mówimy o zwykłym abo (nei playonline) ale i też Play Fresh
    zachowuje się podobnie. Telefony działają bez problemy w 3G play z
    transmisja danych.

    Max

  • 2. Data: 2009-06-30 19:35:18
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik MM napisał:
> [...]
    >
    > Oczywiście mówimy o zwykłym abo (nei playonline) ale i też Play Fresh
    > zachowuje się podobnie. Telefony działają bez problemy w 3G play z

    Niestety nigdy nie będziesz miał dobrej jakości transmisji danych będąc
    abonentem innej sieci a korzystając z infrastruktury Plusa. W końcu
    jakieś plusy Plus ma...

  • 3. Data: 2009-07-01 16:26:11
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    X pisze:

    > Niestety nigdy nie będziesz miał dobrej jakości transmisji danych będąc
    > abonentem innej sieci a korzystając z infrastruktury Plusa. W końcu
    > jakieś plusy Plus ma...

    Nawet nie oczekuje cudu :-) ale chociaż dostęp do usługi.

    Max

  • 4. Data: 2009-07-01 16:54:09
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > nigdzie za pomocą sieci plus będąc abonentem play nie można korzystać z
    > transmisji danych bo jest ona nie dostępna.

    Na jakiej podstawie zakładasz, że powinno to działać ?

    Paweł

  • 5. Data: 2009-07-01 18:26:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MM <m...@p...change.hand> wrote:
> [...]
    > nigdzie za pomocą sieci plus będąc abonentem play nie można korzystać z
    > transmisji danych bo jest ona nie dostępna.

    Łączyłem się wczoraj wielokrotnie z karty Play (nie PlayOnline) w roamingu
    Plusa na APN internet, w 3 wojewodztwach, zawsze łączyło za pierwszym razem,
    w 2G.

    a.

  • 6. Data: 2009-07-01 18:46:34
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

> [...]
    > za pomocą sieci plus będąc abonentem play nie można korzystać z transmisji

    ja mam play online i z założenia działa on jedynie na 3g play-a,
    nie spodziewam się czego innego

    P.

  • 7. Data: 2009-07-01 20:36:55
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Wemif pisze:

    > Łączyłem się wczoraj wielokrotnie z karty Play (nie PlayOnline) w roamingu
    > Plusa na APN internet, w 3 wojewodztwach, zawsze łączyło za pierwszym razem,
    > w 2G.

    Mi też już działa, jednak zdaje mi sie że miałem pecha związanego z
    pracami nad tym
    http://www.blogplay.eu/2009/07/01/blokowanie-transfe
    ru-poza-strefa-taniego-internetu/

    Max