  • 1. Data: 2009-04-16 20:53:08
    Temat: Centrale z VOIP
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Witam po raz kolejny w tak krotkim czasie. :-)

    Teraz pytania odnosnie central z VOIP.

    Zalozmy, ze potrzebuje jedna centrale z 3 liniami VOIP.

    1. Czy centrale do Internetu podlaczam jednym czy trzema kablami RJ-45?
    2. Czy potrzebuje dodatkowe bramki do VOIP osobno skonfigurowane podlaczone
    przed centrala i traktowane jak kolejna linia miejska czy w centralii w
    ustawieniach podaje nazwe uzytkownika i haslo dla kazdej linii VOIP z
    osobna?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-17 06:14:45
    Temat: Re: Centrale z VOIP
    Od: a...@p...fm

    Witam

    Ad 1.Centrale VoIP łączymy jednym kablem RJ45
    Ad2. Nie potrzeba żadnych dodatkowych bramek do central VoIP czy IP-
    PBX. Centrale te posiadają nawet możliwość wpisania 8 kont i więcej
    VoIP .
    Wiecej informacji o centralach VoIP (IP-PBX) można uzyskać pod

    http://www.intra.waw.pl/
    czy
    http://www.hokiwa.pl/

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-04-17 10:41:28
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik napisał w wiadomości

[...]

    ------------

    Wielkie dzieki
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-17 12:14:08
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Zamiast VOIP poczytaj o centrali SLICAN i usłudze CTI na www.slican.pl
    Może to Cię zainteresuje.
    Protokół CTI w Slicanie jest otwarty i można dopisując łacznik połączyć go z
    OE
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-04-17 14:28:09
    Od: a...@p...fm

    Trochę się uśmiałem CTI zamiast VoIP. Czy faktycznie coraz gorzej ze
    Slicanen jak myli VoIP z CTI i każe ponadto klientowi grzebać w
    protokołach?
    Panowie, VoIP to są rozmowy prowadzone przez siec komputerową i oto
    koledze Sebo z grupy chodziło.
    Wygląda tak, jakby Slican nie miał VoIP i zamiast oferował CTI ??