  • 1. Data: 2009-04-17 13:01:04
    Temat: Słuchawka bezprzewodowa padła w faksie :(
    Od: "Lilka" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hejka :)
    Czy ktoś wie co robić zanim wezwie się drogiego fachowca? :)
    Mam faks Panasonic KX-FC228. I wszystko pięknie działa, poza tym że słuchawka
    bezprzewodowa (a tylko taka jest) nie działa. Zrobiłam wszystko co było
    napisane w instrukcji: wymieniłam akumulatorki na nowe, sprawdziłam czy styki
    nie są uszkodzone, zalogowałam jeszcze raz słuchawkę do bazy, ale nic nie
    pomogło. Co może być nie tak i ile może kosztować naprawda? Zaznaczam, że
    wszystko inne działa poprawnie.

    Lilka