  • 1. Data: 2009-04-16 06:01:41
    Temat: Czy ktoś się orientuje?
    Od: "Grzegorz" <w...@o...pl>

    Istnieje działka w dobrym punkcie, jeden z operatorów chce zamontować antene
    nadawcza wysoką na ok 30-40m. Chce wydzierżawić teren pod antenę -jakieś
    120m2 na 10 lat. Lokalizacja peryferie Warszawy. Ile mogą zapłacić
    miesięcznie?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2009-04-16 06:51:58
    Temat: Re: Czy ktoś się orientuje?
    Od: "Grzegorz" <w...@o...pl>

    teren między Ząbkami a Markami

  • 3. Data: 2009-04-16 06:55:45
    Od: <a...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-04-16 20:20:39
    Od: <a...@g...pl>

    widziałem przedziały od 1000 zł /tak zł/ do 2000 usd /tak usd/ w zaleznosci
    jak bardzo operatorowi zalezalo wiec tylko od opa zalezy, za dachy widzialem
    stawki ok 1600-2600 zł.