  • 1. Data: 2012-11-15 23:39:48
    Temat: Centralny zamek w fabii
    Od: Marek <n...@k...pl>

    Przez uszkodzony centralny zamek (montowany fabrycznie) nie było możliwe
    otworzenie drzwi (prawy przód). Oryginalny zamek to koszt około 400 zł.
    Podpowiedziano mi, że pasuje zamek z Oktavii i jest 4 razy tańszy. Drzwi
    się pięknie sterują z pilota, ale nie sposób je zamknąć przyciskiem w
    podłokietniku kierowcy. Podobno w bardzo prosty sposób można ten zamek
    "przerobić" i będzie całkowicie zgodny z zamkiem Fabii. Proszę o pomoc w
    tej sprawie.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-11-16 08:28:01
    Temat: Re: Centralny zamek w fabii
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-11-15 23:39, Marek pisze:
> [...]
    > podłokietniku kierowcy. Podobno w bardzo prosty sposób można ten zamek
    > "przerobić" i będzie całkowicie zgodny z zamkiem Fabii. Proszę o pomoc w

    Zajrzyj na stronę http://www.fabiaclub.pl/
    Tam pewnie znajdziesz poradę lub chętnych do pomocy.
    T.

    Ps. Nawet ktoś o podobnym problemie pisze:
    http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t
    =16861