  • 1. Data: 2012-11-15 18:53:17
    Temat: Skutki wyprzedzania na skrzyżowaniu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Świeże więc pewnie nie było.

    http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F2012
    1115%2FPOWIATSLUPSKI%2F121119704

    --
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-11-15 20:01:01
    Temat: Re: Skutki wyprzedzania na skrzyżowaniu
    Od: <9...@5...200101.invalid> (Tom N)

    DoQ w
    <news:k83ah1$rom$1@mx1.internetia.pl>:

    > Świeże więc pewnie nie było.

    > http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F2012
    1115%2FPOWIATSLUPSKI%2F121119704

    Czy ja dobrze widzę, że przed, na i za /skrzyżowaniem/ jest linia P-1a
    (zdjęcie 6 i 22)?

    Na moje oko takie malowanie jest niezgodne z przepisami.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-11-15 20:16:05
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > Świeże więc pewnie nie było.

    Raczej skutki niepatrzenia w lusterka w tirze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-11-15 23:56:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Nov 2012 19:16:05 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Raczej skutki niepatrzenia w lusterka w tirze.

    Audi wbiło sie w tył naczepy. Czy sugerujesz, że ciągnik skręcił i wjechał
    w drogę "z nienacka"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-11-16 08:30:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Nov 2012 22:56:31 +0000 (UTC), masti

    > Audi wbiło sie w tył naczepy. Czy sugerujesz,
    > że ciągnik skręcił i wjechał w drogę "z nienacka"?

    Z pewnością wykonał gwałtowny manewr
    i nie dał szans kierowcy osobówki!

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2012-11-16 09:41:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Z pewnością wykonał gwałtowny manewr
    > i nie dał szans kierowcy osobówki!

    Raczej... osobówka zapierdzielała zbyt szybko i nie zdążyła wyhamować.
    Na drodze różne rzeczy mogą się dziać i stać i trzeba chyba to przewidzieć a
    nie zapierdzielać jak idiota.

    Marek

  • 7. Data: 2012-11-16 16:41:55
    Od: <7...@5...164155.invalid> (Tom N)

    4CX250 w

> [...]

    > Na drodze różne rzeczy mogą się dziać i stać i trzeba chyba to przewidzieć a

    Nie będziesz mógł siedzieć przez tydzień, takie masz dupsko pogryzione...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2012-11-16 17:01:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-16 16:41, (Tom N) pisze:
    > 4CX250 w

    > Nie będziesz mógł siedzieć przez tydzień, takie masz dupsko pogryzione...

    Najwyżej będzie biegał tak szybko, by go w dupsko nie ugryzła...
    Będzie szybszy od tego z audi? Tirowi się nie udało ;)

  • 9. Data: 2012-11-16 19:34:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Thu, 15 Nov 2012 22:56:31 +0000 (UTC), masti
    >
    > Z pewnością wykonał gwałtowny manewr
    > i nie dał szans kierowcy osobówki!

    Kierowca osobówki sam sobie nie dał szansy...
    Zgubił go brak świadomości.

  • 10. Data: 2012-11-16 23:16:07
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > Audi wbiło sie w tył naczepy.

    ...na prawym pasie.

    > Czy sugerujesz, że ciągnik skręcił i
    > wjechał w drogę "z nienacka"?

    Sugeruję, że audi zapierdalało, a tir nie patrzył w lusterka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??