  • 1. Data: 2011-10-08 17:25:35
    Temat: naziemna tv cyfrowa razem z n-ką
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    Czy mozna podlaczyc pod jeden przewód antenowy sygnal z talerza n-ki i z
    anteny do odbioru sygnaly cyfrowego?

    Od szafki na tv do balkonu mam puszczony przewod antenowy i na koncu
    (balkonie) chcilabym dac rozgaleznik na 2 kable i to polaczyc, to samo przy
    szafce rozdzielic sygnal i jeden kabel do n-ki , drugi do TV

    Tylko czy to jest wykonalne ? Czy nie bedzie to sie ze soba "kłóciło" ?

  • 2. Data: 2011-10-08 19:20:18
    Temat: Re: naziemna tv cyfrowa razem z n-ką
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "binek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy szafce rozdzielic sygnal i jeden kabel do n-ki , drugi do TV
    >
    > Tylko czy to jest wykonalne ? Czy nie bedzie to sie ze soba "kłóciło" ?

    mozna nie bedzie sie klocilo. kup odpowiedni sumator.

  • 3. Data: 2011-10-08 19:21:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > przy szafce rozdzielic sygnal i jeden kabel do n-ki , drugi do TV
    >
    > Tylko czy to jest wykonalne ? Czy nie bedzie to sie ze soba "kłóciło" ?

    Nie będzie, ale musisz mieć dwie zwrotnice antenowe.
    Albo zamienić konwerter, na taki z wejściem do naziemnej.

  • 4. Data: 2011-10-09 08:24:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.10.2011 21:21, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "binek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie będzie, ale musisz mieć dwie zwrotnice antenowe.
    > Albo zamienić konwerter, na taki z wejściem do naziemnej.

    nie dwie zwrotnice tylko sumator tv-sat, a przy odbiorniku gniazdo
    antenowe z wy sat i tv.

  • 5. Data: 2011-10-09 08:25:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie dwie zwrotnice tylko sumator tv-sat,

    Jak zwał tak zwał, to to samo jest.
    Jakbyś miał wątpliwości co do którejś z nazw:
    http://www.vipsat.pl/product.php?id_product=138

    > a przy odbiorniku gniazdo antenowe z wy sat i tv.

    Tyż tak można.

  • 6. Data: 2011-10-09 08:26:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wykonalne jest tylko co Ci to da?
    > kanały na dvb-t w 99% są via sat,

    Ale płatne i dostępne na jednym odbiorniku naraz.
    Naziemna ma dużo więcej plusów.

  • 7. Data: 2011-10-09 08:27:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > szafce rozdzielic sygnal i jeden kabel do n-ki , drugi do TV
    >
    > Tylko czy to jest wykonalne ? Czy nie bedzie to sie ze soba "kłóciło" ?

    kanały na dvb-t w 99% są via sat, chyba że ciągniesz do innego tv.