  • 11. Data: 2015-02-10 23:26:44
    Temat: Re: Chciałem zgłosić...
    Od: <8...@8...232645.invalid> (Tom N)

    k...@g...com w
    <news:f788caf5-fb6b-49f9-86fd-4fabe7ecf109@googlegro
    ups.com>:

    > Jak nie potrafisz poprawnie zbudować zdania

    Ja nie potrafię... bardzo, bardziej, najbardziej?
    Skoro masz problemy z językiem polskim, to spróbujmy je rozwiązać

    > Od tej chwili możesz pisać na Berdyczów.

    No cóż, skoro nie chcesz swoich problemów/niewiedzy sie pozbyć, to się nie
    narzucam...
    Tylko nie odpowiadaj, bo na durnia wyjdziesz...

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2015-02-11 02:27:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    d.150210.invalid...

    > Twój poziom to się cieszysz.

    Nie, to nie chodzi o poziom ani nie cieszę się że ktoś Ci "dowalił"...
    Po prostu zabawnie gość ujął w ciekawe słowa i się uśmiechnąłem.
    Czasami warto się uśmiechnąć bo śmiech to zdrowie, prawda?

  • 13. Data: 2015-02-11 11:16:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2015, 5...@5...215756.invalid wrote:

    > masti w

    > Żeby dojechać do miejsc ze znakiem zakazu ruchu traktorów, to trzeba "kilka
    > kilometrów" drogami publicznymi przejechać -- metrów na przeprowadzenie
    > kontroli dużo, ale nie, dogadali się...

    Ja do wersji z "kontrolą".
    Dla porządku - IMO "szczegółowa kontrola" prowadzona w ten sposób, że
    że ma na celu selektywne utrudnienie ze względu na kryterium, które
    nie ma obiektywnego uzasadnienia, byłaby naruszeniem prawa.
    Nazywa się to "czynność pozorna".
    W cywilizowanych krajach byłaby to podstawa do wygrania procesu
    o nękanie.
    Oczywiście, CO INNEGO, jakby akurat w 100 zatrzymanych pojazdach
    znalazło się "przypadkiem" ze 30 takich traktorów ("no zaczęliśmy
    kontrolę o 11:27 i tak wyszło" ;)) - ale nie 100% traktorów, i akurat
    w 5 z nich tych OC by brakowało albo kierujący "wykazywali spożycie".
    "Związek z imprezą dnia poprzedniego" byłby na tyle uzasadniony,
    że sprawdzenie wszystkich papierow i kierujących byłoby na miejscu ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2015-02-11 17:48:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-02-15 o 11:16, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > "Związek z imprezą dnia poprzedniego" byłby na tyle uzasadniony,
    > że sprawdzenie wszystkich papierów i kierujących byłoby na miejscu ;)
    Bo u nas, to nie da się nic normalnie zrobić. Zamiast po prostu zbadać,
    czy czasem owi traktorzyści nie naruszają prawa, ewentualnie postawić w
    odpowiednich miejscach znaki "Zakaz wjazdu traktorów" i go egzekwować,
    to próbuje się to osiągnąć w sposób pośredni.

  • 15. Data: 2015-02-12 10:35:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2015, Robert Tomasik wrote:

    > Bo u nas, to nie da się nic normalnie zrobić.
    > Zamiast po prostu zbadać, czy czasem owi traktorzyści nie naruszają prawa,

    ...zapodawali że dziś tam jakieś przepychanki były, bo policja miała
    zamiar kontrolować właśnie.
    IMVHO w *tym* momencie kontrola już niczym dziwnym nie jest (bo fakt
    "zorganizowania" jest potwierdzony, niezależnie od braku zgody
    na demonstrację) i najrozsądniej robili ci z organizatorów, którzy
    apelowali aby owej kontroli się po prostu poddać.

    > ewentualnie postawić w odpowiednich miejscach znaki "Zakaz wjazdu
    > traktorów" i go egzekwować,

    Znaczy co, postawić na chwilę?
    Bo taki "ogólny" zakaz wjazdu traktorem wcale nie jest takim
    dobrym pomysłem, jak się w pierwszej chwili wydaje.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2015-02-12 10:43:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    <uwaga, trolling>
    On Tue, 10 Feb 2015, 6...@8...223348.invalid wrote:

    > Przygłup kogutek444

    > Nie wiesz kogutku jak rolnik będzie jechał traktorem?

    Przecież nie pytał ;) - pytajnik nie dotyczy tej części
    zdania - na razie wiemy że kryterium stanowi sposób jazdy, choć
    nie został ujawniony, niemniej czepiaszsięniewtymmiejscu ;)

    > Oczywiście.
    >
    > Nieważne: rolny, małorolny, idiota Kogutek do marketu na zakupy nie
    > wpuszczają traktorami.

    Ale to nie jest kwestia "wpuszczenia", bo wystarczy po prostu wjechać.
    Niektórzy już osobówkami wjeżdżali, a to do marketu, a to do małego
    sklepu, a to do metra (w tym w W-wie). Na ogół widać jak obsługa
    ucieka, mało kto próbuje "nie wpuszczać".
    No to jaki problem traktorem?
    Drzwi za niskie?
    Żeby nie wpuścić (upartego) traktorzysty potrzebna jest całkiem
    solidna metalowa sztaba albo blok betonu :|

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2015-02-12 19:55:41
    Od: <4...@8...195541.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > <uwaga, trolling>

    > Przecież nie pytał ;)

    Gdyby nie pytał, to by napisał "Jeśli jakiś rolnik"

> [...]
    > sklepu, a to do metra (w tym w W-wie). Na ogół widać jak obsługa
    > ucieka, mało kto próbuje "nie wpuszczać".

    I dlatego na wjazdach do sejmu... :D

    > No to jaki problem traktorem?
    > Drzwi za niskie?
    > Żeby nie wpuścić (upartego) traktorzysty potrzebna jest całkiem
    > solidna metalowa sztaba albo blok betonu :|

    ...No właśnie

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2015-02-13 00:56:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2015, 4...@8...195541.invalid wrote:

    > Gotfryd Smolik news w

    > Gdyby nie pytał, to by napisał "Jeśli jakiś rolnik"

    Przecież wiem, o co Tobie chodziło :), niemniej to nie jest
    pytanie ("z formy"), więc jest to jakieś niekompletne stwierdzenie ;)
    Zakładając że tylko pytajnika brakuje, to rzeczywiście - Twoja
    "podpowiedź" jest jedną z możliwych wersji pytania ;)

    O to to :)

    pzdr, Gotfryd