  • 11. Data: 2012-09-07 08:03:09
    Temat: Re: Cheap tunning a spalanie?
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 16:45:30 +0000 (UTC), t? napisał(a):

    > begin suryga

    > W moim Polonezie Trucku Royu po chippendale tuningu zmalało prawie
    > dwukrotnie!

    Polecam Ci zastosowanie urządzenia o nazwie Neo Socket, podłączanego do
    gniazda zapalniczki. To kolejne oszczędności w spalaniu oraz wyższa moc!

    ;-)

  • 12. Data: 2012-09-07 11:29:02
    Od: to <𝓽𝓸_𝓾𝓼𝓮𝓷𝓮𝓽@𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪.𝓱𝓵>

    Kapibara wrote:

    > Polecam Ci zastosowanie urządzenia o nazwie Neo Socket, podłączanego do
    > gniazda zapalniczki. To kolejne oszczędności w spalaniu oraz wyższa moc!

    Dzięki kolego za fajną podpowiedź! Na pewno wypróbuję ten sposób na
    oszczędność w moim Polonezie Trucku Royu!

    PS. Czy Neo Socket dobrze współpracuje z instalacją HHO?

    --
    ignorance is bliss