  • 1. Data: 2012-09-06 11:52:05
    Temat: Cheap tunning a spalanie?
    Od: s...@g...com

    Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.
    Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu?

  • 2. Data: 2012-09-06 11:53:32
    Temat: Re: Cheap tunning a spalanie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Sep 2012 02:52:05 -0700 osobnik zwany suryga
    napisał:

    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc
    > ze 115 do140 KM. Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu? S

    jeśli to był cheap tuning to ekspolatacja będzie expensive :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-09-06 12:01:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:53, masti pisze:

    > jeśli to był cheap tuning to ekspolatacja będzie expensive :)

    Słowo kluczowe dla googla w temacie cheap tuningu i problemów to np.:
    "autoseba". ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2012-09-06 12:40:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:52, s...@g...com pisze:
    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.
    > Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu?

    Miałem w poprzednim.
    Przy normalnej jeździe spalanie spadło o litr na 100 km.
    Samochód sprzedałem z 280 000 km przebiegu i żadnych negatywnych skutków
    dla silnika nie było.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 5. Data: 2012-09-06 12:57:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    masti nabazgrał(a):

    > jeśli to był cheap tuning to ekspolatacja będzie expensive :)

    A jak ma silnik z amelinium to ja bym się bał takiej przeróbki.

  • 6. Data: 2012-09-06 13:22:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-06 11:52, s...@g...com pisze:
    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.

    CHEAP tunning, to np. rezystor podłączony zamiast czujnika temperatury...
    Jesteś pewien że właśnie o to Ci chodzi? No, i to nie dodaje aż tylu kucy ;)

    > Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu?

    Oj, bardzo!

  • 7. Data: 2012-09-06 14:44:29
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:52, s...@g...com pisze:
    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.
    > Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu?

    2.0 TDi ze 140 na 163KM - przy normalnej jeździe spalanie takie same
    (optymista może doszukałby się spadku spalania, dla mnie warunki są na
    tyle zróżnicowane że nie jestem w stanie stwierdzić wzrostu ani spadku o
    0,5l/100), z gazem w podłodze 0,5l-1l/100 więcej (to mi akurat łatwo
    porównać jadąc 200km/h, teraz 10-10,5/100, wcześniej 9,5/100)

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-09-06 18:29:06
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 11:52, s...@g...com pisze:
    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.
    > Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu?

    u mnie po Cheese-tuningu zmalało o ok 2%

  • 9. Data: 2012-09-06 18:45:30
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin suryga

    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc
    > ze 115 do140 KM. Pytanie: Jak zmienia się spalanie takiego samochodu? S

    W moim Polonezie Trucku Royu po chippendale tuningu zmalało prawie
    dwukrotnie!

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-09-06 19:08:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2012 11:52, s...@g...com pisze:
    > Mam możliwość zakupu auta w którym poprzez cheaptuning podniesiono moc ze 115 do140
    KM.

    Znaczy się poprzez naklejenie naklejki "Turbo"?