  • 1. Data: 2012-09-04 19:38:43
    Temat: Wrocławskie drogi znów docenione ;) 28 km/h
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/wroclaw-na
    jwolniejsze-miasto-w-polsce,274778.html

    I odzyskaliśmy ponownie tytuł mistrza ;)

    Aczkolwiek przestałem wierzyć w te "badania" bo za grosz nie
    rozumiem, dlaczego Przemyśl nie jest w pierwszej trójce ...

    A tak na poważnie, to do korkowo.pl nie podchodzę na poważnie. O
    ile znam osób wiele jeżdżących z AM z LD, tak nie znam nikogo z
    janosikiem. Znaczy znam jednego - kupił janosika, zrobił trasę i
    mi oddał. Ja zrobiłem parę tras i mu oddałem. Opłaconu janosik
    wylądował w koszu :)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-09-04 19:52:18
    Temat: Re: Wrocławskie drogi znów docenione ;) 28 km/h
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 19:38:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/wroclaw-na
    jwolniejsze-miasto-w-polsce,274778.html
    > I odzyskaliśmy ponownie tytuł mistrza ;)

    Ale jednoczesnie jestesmy tez najszybszym.
    Wystarczy 5-10 km od centrum i predkosc _srednia_ jest 53km/h.
    Tyle to nawet na peryferiach warszawy nie ma :-)
    A jak sie trafi na czerwone swiatlo .. to ile musza jechac inni, zeby
    nadrobic :-)

    > Aczkolwiek przestałem wierzyć w te "badania" bo za grosz nie
    > rozumiem, dlaczego Przemyśl nie jest w pierwszej trójce ...

    metody badania jestem bardzo ciekawy.

> [...]
    > janosikiem. Znaczy znam jednego - kupił janosika, zrobił trasę i
    > mi oddał. Ja zrobiłem parę tras i mu oddałem. Opłaconu janosik

    Firma juz jednak pare lat istnieje i jakby sie rozwijala. Ktos im placi.

    Ja czasem patrze na google, a potem jade ... jakos nie jestem przekonany o
    zgodnosci.

    J.

  • 3. Data: 2012-09-04 19:59:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-04 19:59, masti pisze:

    > ale za co on w tym yanosiku płacił? kupił to ich dupne ustrojstwo?
    > przecież to się za free na telefonie odpala

    janosik nie powstał w momencie gdy każdy miał androida. Ba ...
    kiedyś nie było janosika na telefon. Dajesz wiarę ? :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2012-09-04 19:59:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-04 19:52, J.F. pisze:
    jwolniejsze-miasto-w-polsce,274778.html

    > Ale jednoczesnie jestesmy tez najszybszym.
    > Wystarczy 5-10 km od centrum i predkosc _srednia_ jest 53km/h.
    > Tyle to nawet na peryferiach warszawy nie ma :-)

    Jarek, na litość! 10km od centrum to się już się widzi tablicę
    zamykającą Wrocław. Nasze miasto to nie Warszawa rozpiżdżona wzdłuż i
    wszerz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2012-09-04 19:59:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-09-04 20:24:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-04 20:25, masti pisze:

    > co tu wierzyć. Wiem, że nie było bo ta wersja jest dosyć nowa ale
    > naprawdę ktoś te pudełka kupował?

    Kupował. Imho - większość na firmę dla handlowców/tirmenów ...
    ale były to pieniądze wyrzucone w błoto co potwierdzało nawet
    przejechanie najtłoczniejszych tras w PL

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2012-09-04 20:25:10
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 8. Data: 2012-09-04 20:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2012 19:59:51 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    jwolniejsze-miasto-w-polsce,274778.html

    > Jarek, na litość! 10km od centrum to się już się widzi tablicę
    > zamykającą Wrocław. Nasze miasto to nie Warszawa rozpiżdżona wzdłuż i
    > wszerz.

    No jak nie ? 30 km z Lesnicy na Zakrzow. 293km2. Warszawa ma 517 ... a
    pamietaj ze powierzchnia to z kwadratem rozmiaru rosnie :-)

    Inna sprawa ze 7km od ratusza to masz AOW, a to moze niezle podniesc
    srednia :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-04 21:18:17
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Tyle to nawet na peryferiach warszawy nie ma :-)
    > A jak sie trafi na czerwone swiatlo .. to ile musza jechac inni, zeby

    A nie wliczyli wam A8 i kawalka A4 do tej sredniej? :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-09-04 21:43:28
    Od: <1...@2...invalid>

    J.F. w <news:10e1ue6o3po8z$.19ujgzxg92h8l.dlg@40tude.net>:

    jwolniejsze-miasto-w-polsce,274778.html

    > No jak nie ? 30 km z Lesnicy na Zakrzow. 293km2. Warszawa ma 517 ... a
    > pamietaj ze powierzchnia to z kwadratem rozmiaru rosnie :-)

    Kurde prawie 225 km2 różnicy, co daje 15*15 km*km (po Wiśle tez jeżdżą,
    znaczy usiłują...)

    A z PiR2 wychodzi, że WRC ma promień mniejszy niz 10km, więc jest
    rozpiżdżony in wzdłuż/wszerz a nie z "i", skoro ma 30km w jednym wymiarze, a
    w przypadku DC, to się pytaj mieszkańców Mławy, albo pojedź do Zakopanego
    lub nad Bałtyk -- wikipedia kłamie -- DC ma powierzchnię w okolicach 300
    000 km2 ;P

    --
    'Tom N'