  • 1. Data: 2012-09-05 11:11:41
    Temat: Odchodzący materiał na słupku
    Od: "Henryk" <h...@g...pl>

    Witajcie
    Odkleja mi sie materiał na słupku w samochodzie. Czym go najlepiej przykleić
    żeby nie odchodził ???

  • 2. Data: 2012-09-05 11:31:55
    Temat: Re: Odchodzący materiał na słupku
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Henryk

    > Odkleja mi sie materia? na s?upku w samochodzie. Czym go najlepiej
    > przykleiae ?eby nie odchodzi? ???

    Klejem.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-09-05 11:57:23
    Temat: Re: Odchodz?cy materia3 na s3upku
    Od: "Henryk" <h...@g...pl>

    > Klejem.

    Tyle to Ja wiem, ale jakim tym klejem

  • 4. Data: 2012-09-05 12:01:43
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Henryk

    > Tyle to Ja wiem, ale jakim tym klejem

    Odpowiednim w zależności od materiału Twojego słupka i okleiny. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-09-05 21:59:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 11:11, Henryk pisze:
    > Witajcie
    > Odkleja mi sie materiał na słupku w samochodzie. Czym go najlepiej przykleić
    > żeby nie odchodził ???

    Bonaterm AS, tak chyba się nazywa klei do tapicerki, ludzie chwalą