  • 1. Data: 2009-05-07 14:49:40
    Temat: Checkbox - zapamiętanie bez cookies
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Jest tabela z jakimiś danymi, a w ostatniej kolumnie jest checkbox.
    Wyglądać to może tak:

    [Lp][Nazwa][Opcja]

    Jeśli ilość wierszy domyślnie mam np.25 i ilość danych na ekranie mieści
    się w tej liczbie, to wszystko jest dobrze. Jeśli jednak będzie danych
    np. 70, to muszę podzielić wyniki na strony np. po 25, czyli będę miał 3
    podstrony.

    Niemniej jednak w ostatniej kolumnie jest checkbox, którego stan muszę
    zapamiętać przy przechodzeniu między podstronami. Normalnie zapamiętuję
    to w cookie. Co jednak jeśli cookie jest wyłączone lub nie jest wcale
    obsługiwane? Jak to inaczej rozwiązać?

    --
    Peter

  • 2. Data: 2009-05-07 17:29:31
    Temat: Re: Checkbox - zapamiętanie bez cookies
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 07-05-2009 o 16:49:40 Peter May <p...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > zapamiętać przy przechodzeniu między podstronami. Normalnie zapamiętuję
    > to w cookie. Co jednak jeśli cookie jest wyłączone lub nie jest wcale

    Przesyłać postem podczas stronicowania? Albo GET-em? Albo jakaś
    sesja oparta na zmiennej GET (na wypadek braku cookies). Albo

    echo "Ty debilu, wyłączyłeś se ciastka, to się wal";

    Ja mam ten komfort, że zwykle mogę wybrać ostatnie rozwiązanie.

    --
    Maciej Łebkowski