  • 1. Data: 2003-07-01 19:41:47
    Temat: Chello,czy Neostrada.
    Od: "Grzegorz N." <n...@w...pl>

    Witajcie,

    Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
    Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity 15GB/miesiąc
    (co nie jest aż takim problemem).

    Chodzi mi o realne porównanie użytkowania. Czy warto dopłącić do Neostrady
    ,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
    Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

    Pozdrawiam, Grzegorz N.
    +...@p...pl
    ================================

  • 2. Data: 2003-07-02 10:33:04
    Temat: Re: Chello,czy Neostrada.
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Tue, 1 Jul 2003 19:41:47 +0000 (UTC)
    "Grzegorz N." <n...@w...pl> naskrobał(a):

    > Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
    > Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity
    > 15GB/miesiąc(co nie jest aż takim problemem).

    moze to ci pomoze
    http://sierp.net/isp.htm

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 3. Data: 2003-07-02 10:33:07
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Grzegorz N." <n...@w...pl> writes:

> [...]
    > ,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
    > Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

    Ja mam chello i nie narzekam. Chodzi właściwie bez zarzutu.
    Jest transparent proxy na www i w kierunku do usera zablokowany port 80.
    Bardzo dużo peeringów po Polsce i Europie, co przekłada się na "małego
    pinga" właściwie wszędzie.
    Spokojnie mogę polecić.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-07-02 10:33:17
    Od: "Gelo" <a...@m...pl>

    > Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
    > Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity 15GB/miesiąc
    > (co nie jest aż takim problemem).

    hmm dla mnie to były problem ... :) 70 GB srednio DL :)/miesąc

  • 5. Data: 2003-07-02 10:33:22
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Grzegorz N." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
    > Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

    Wg mnie odpowiedz jest prosta - jesli nie zachodzi obawa przekroczenia
    miesiecznych limitow to bierz chello, w przeciwnym razie neo. Sprawdz
    tylko ile osob w bloku ma internet w kablowce bo czasem potrafi sie to
    powaznie odbic na uzyskiwanych transferach...

    Bucz

  • 6. Data: 2003-07-02 10:33:33
    Od: Boogie <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Jul 2003 19:41:47 +0000 (UTC), "Grzegorz N." <n...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
    >Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

    Mam identyczne pytanie z tym ze koszty u mnie wychodza nastepujaco.
    Chello :Instalacja 99 + 112PLN abonamentu na 12 miesiecy
    Neostrada:Instalacja 400 (ale modem na własnosc) + 200 PLN abonament
    na 12 miesiecy( wpromocji nie ma abonamentu przez miesiace wakacyjne)
    Prosze o porade co wybrac, czy oplaca sie podpisywac umowe na 12
    miesiecy, jak czesto zmieniaja sie cenniki w tych
    pakietach(promocjach), szczegolnie chodzi tu o Chello?
    Pozdrawiam
    Boogie

  • 7. Data: 2003-07-02 10:33:43
    Od: "Caligari" <p...@n...cy>

    Grzegorz N. <n...@w...pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
    > Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity 15GB/miesiąc
    > (co nie jest aż takim problemem).

    Jeśli masz dostęp do kablówki i skoro limit nie jest dla Ciebie aż takim
    problemem, to chyba Chello. Transfer ten sam, ale cena przemawia jednak na
    korzyść UPC. Choć AFAIR w regulaminie Chello jest punkt o zakazie
    udostępniania na inne komputery - nawet w obrębie jednego lokalu (mogę się
    mylić - nigdy nie pamiętam czy dotyczy to Chello czy Astercity)

    --
    Caligari *caligari (at) autograf (dot) pl*
    <<Adres w nagłówku kodowany w ROT13>>

  • 8. Data: 2003-07-02 10:34:06
    Od: blaqfoot <blaqfoot@_No_SpAm__.gazeta.pl>

    Grzegorz N. wrote:
> [...]
    > ,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
    > Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

    O ile sie orientuje to Chello jest tansze w utrzymaniu i koszt
    instalacji. Parametry sa takie same. Z tym ze ja nie slyszalem o limicie
    na Chello w postaci 15 GB/mc

    Pozdrawiam
    blaqfoot -> www.blaqworks.com
    wortal poswiecony Internetowi

  • 9. Data: 2003-07-02 11:36:29
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:
    > Jest transparent proxy na www

    A propos tego proxy, to jest jakieś chore. Jeśli nie dostanie
    odpowiedzi od zdalnego hosta w ciągu kilku(nastu) sekund, to
    wysyła kolejne żądanie. I tak pięć razy. Paranoja!

    Mam kilka stron, które wyniki (bardzo intensywnych, bazodanowych)
    działań zwracają po minucie. Proxy chello zabija mi te bazy danych
    przez wysyłanie tego samego żądania pięć razy w ciągu kilku sekund.

    Co gorsza, w takich wypadkach proxy nie czeka na odpowiedź od
    serwera, tylko klientowi zwraca "Connection timed out".

    Pisałem już do nich (17 października 2002), do dziś brak reakcji.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 10. Data: 2003-07-02 11:57:38
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Caligari <p...@n...cy> wrote:
    > Choć AFAIR w regulaminie Chello jest punkt o zakazie
    > udostępniania na inne komputery - nawet w obrębie jednego lokalu

    A to trochę szkoda, bo uniemożliwa zrobienie sobie sieci w domu.

    Posiadanie switcha i ze trzech komputerów (ho ho, albo WiFi) nie
    oznacza od razu posiadania kafejki internetowej czy czerpania
    korzyści z tego ze szkodą dla Chello (czytaj: udostępnienie internetu
    sąsiadowi powoduje, że sąsiad nie kupi łącza od Chello).