  • 1. Data: 2003-07-02 11:09:40
    Temat: Jaki dialup przez komórkę?
    Od: "Marcin Grzybek" <m...@N...gazeta.pl>

    Nie wiem czy tutaj, ale ta grupa chyba najbardziej pasuje... Jaki numer
    dostępowy polecacie do stosowania w przypadku komórek? Czy poszczególni
    operatorzy GSM mają swoje własne numery, które należy stosować? Chodzi mi o
    numery ogólnodostępne, tzn z ogólnie znanym loginem/hasłem ppp

  • 2. Data: 2003-07-02 11:21:52
    Temat: Re: Jaki dialup przez komórkę?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Marcin Grzybek" <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > operatorzy GSM mają swoje własne numery, które należy stosować? Chodzi mi o
    > numery ogólnodostępne, tzn z ogólnie znanym loginem/hasłem ppp

    Tak, operatorzy maja wlasne dialin'y, ktore zazwyczaj sa tansze niz
    rozmowy. A jeszcze lepiej uzywac GPRSa.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 3. Data: 2003-07-04 06:02:18
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 9 Marcin Grzybek wrote:

    > Nie wiem czy tutaj, ale ta grupa chyba najbardziej pasuje... Jaki numer
    > dostępowy polecacie do stosowania w przypadku komórek?

    Każdy operator ma swój własny, ale ja ze względu na bezkonkurencyjność
    transferu w sieci Polkomtel zdecydowanie polecam Ci Plus GSM, bo
    transfery w jego HSCSD mają się jak 43,2 kbpd (i więcej) do 9,6 kbps, a
    to w praktyce jest już kolosalna różnica w tępie ściągania i wysyłania
    danych, przekładająca się na konkretne oszczędności finansowe. Era i
    Idea są tu zdecydowanie za murzynami.

    > Czy poszczególni operatorzy GSM mają swoje własne numery,
    > które należy stosować?

    Tak. np. w Plusie jest +48601100123 (inne też ;) Zadzwoń do BOA
    Polkomtela nr 2601 i popytaj.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,