  • Data: 2019-05-31 08:46:00
    Temat: Chiński router wifi dużej mocy
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem, budynek betonowy piętrowy z kiepskim wi-fi. Router
    musi być centralnie na piętrze a klienci wifi na parterze. Czy da
    się to zbudować z jednym centralnie umieszczonym urządzeniem
    (oczekiwana średnica działania 20m przez ściany)? Wiem, że można
    zbudować mesh używając repeatery/"wzmacniacze" itp. ale na razie
    interesuje mnie rozwiązanie z jednym urządzeniem.
    Na aliexpress jest pełno routerów mocy ( 1W czy nawet 8W),
    posiadające po kilka anten dokoła obudowy:

    https://www.aliexpress.com/w/wholesale-high-power-wi
    fi-router.html

    Niestety nigdzie nie ma wiarygodnych testów takich urządzeń.
    Sprzedawca deklaruje 300m zasięgu ale o ile jestem w stanie uwierzyć
    że klient typu telefon "zobaczy" sygnał z takiego 1W routera ale czy
    router odbierze sygnał z klienta? Wyczuwan bullshit.

    --
    Marek