  • 1. Data: 2011-01-24 21:33:19
    Temat: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Szukam sobie właśnie baterii płaskiej, 4,5V do starego ohmomierza
    (wbrew pozorom niełatwo ją znaleźć dziś w USA) i co widzę?

    Mogę mieć 10 tysięcy sztuk tych bateryjek w cenie 48 centów za sztukę :-)
    http://www.exporters.sg/showroom_item/103482/3LR12/3
    LR6-Batteries.html

    W detalu jest oczywiście też dostępna, ale - 7 dolarów za sztukę:
    http://www.newark.com/duracell/mn1203/battery-4-5v-m
    n1203/dp/08WX9446?Ntt=3lr12

    Niech mi ktoś powie, że handlowcy/importerzy nie robią dobrej kasy... :-))))
    Ale opchnąć 10 tysięcy tych baterii zanim się data ważności na nich
    nie przeterminuje to pewnie jest ciężka sztuka :-)

    Swoją drogą, czy ktoś się orientuje czym się różni bateria 3LR6 od 3LR12?

  • 2. Data: 2011-01-24 21:45:54
    Temat: Re: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

> [...]
    > nie przeterminuje to pewnie jest ciężka sztuka :-)
    >
    > Swoją drogą, czy ktoś się orientuje czym się różni bateria 3LR6 od 3LR12?

    Bo 3LR6 to są trzy połączone trzy ogniwa R6,
    a 3LR12 to są połączone trzy ogniwa R12?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2011-01-24 21:50:42
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:33 Pszemol napisał(a):

    > Szukam sobie właśnie baterii płaskiej, 4,5V do starego ohmomierza
    > (wbrew pozorom niełatwo ją znaleźć dziś w USA) i co widzę?

    Hmmm, za wielką wodą w Polsce w każdym markecie jeszcze są dostępne.
    Chociaż też właściwie od dawna nie widziałem nowych urządzeń na takie
    baterie. Poszukaj może odpowiednika: GP312S.

    > Ale opchnąć 10 tysięcy tych baterii zanim się data ważności na nich
    > nie przeterminuje to pewnie jest ciężka sztuka :-)
    >
    > Swoją drogą, czy ktoś się orientuje czym się różni bateria 3LR6 od 3LR12?

    3R12 (3LR12 jeżeli alkaliczna) ma w środku 3 ogniwa R12 (nieco mniejsze
    od R14 czyli "C").
    3R6 jest złożona z ogniw R6 (AA).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2011-01-24 21:56:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 15:33:19 -0600, Pszemol wrote:
> [...]
    mn1203/dp/08WX9446?Ntt=3lr12

    >Niech mi ktoś powie, że handlowcy/importerzy nie robią dobrej kasy... :-))))

    Pszemolu, to bardzo zly przyklad.
    wcale nie taka niska cena i nietypowy towar.

    Znajdz ile kosztuje zwykly paluszek, a ile markowy paluszek hurtem.

    >Ale opchnąć 10 tysięcy tych baterii zanim się data ważności na nich
    >nie przeterminuje to pewnie jest ciężka sztuka :-)

    Otoz to. Znajomy mial sklep spozywczy. Mowi ze ludzie pytaja o takie
    male buteleczki 125ml spirytusu. Ale schodzi jedna dziennie, a kupic
    trzeba caly karton, 96szt. Zamrozone pieniadze. Dwie skrzynki wodki to
    on w jeden dzien sprzeda.

    >Swoją drogą, czy ktoś się orientuje czym się różni bateria 3LR6 od 3LR12?

    Czekaj, ale LR6 to przeciez paluszek AA, znacznie mniejszy niz R12.
    Jakis chinski wynalazek ?

    J.

  • 5. Data: 2011-01-24 21:57:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

> [...]
    > baterie. Poszukaj może odpowiednika: GP312S.
    > 3R12 (3LR12 jeżeli alkaliczna) ma w środku 3 ogniwa R12 (nieco mniejsze

    O ile dobrze rozumiem opis, to jest to pojemnik na trzy baterie R6/AA
    mający kształt baterii 3LR12 a nie bateria jako taka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-01-24 21:58:34
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A ja mam taką zagadkę:
    http://allegro.pl/miernik-multimetr-iglowy-elekrtoni
    ki-cyfrowy-i1408705663.html
    Naprawdę nie mogę zrozumieć, jak ten miernik może kosztować poniżej 5 PLN
    razem z baterią. Wiem, że to jeden z najtańszych na rynku, ale pamiętam, że
    kiedyś kosztował 30 PLN w sklepie. Ten z Allegro jest jakiś wybrakowany czy
    może w Chinach jest wszystki tak zaj... tanie, że jak ktoś sprzedaje taki
    mierniczek za 4,79 to może jeszcze zarobić?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2011-01-24 22:09:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 22:58:34 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:
> [...]
    >może w Chinach jest wszystki tak zaj... tanie, że jak ktoś sprzedaje taki
    >mierniczek za 4,79 to może jeszcze zarobić?

    jedna uwaga - zarabiaja na cenie przesylek.
    Na jednym tego moze nie widac, ale "kazda nastepna sztuka 5zl"
    To taka moda na allegro, towar tani, przesylka droga, klient nie
    zwroci.

    Ale i tak podejrzewam ze to jakies zwroty. Przeciez to niemozliwe zeby
    produkowali po cenie materialu - i to chyba tworzywa i piasku.

    Co nie znaczy ze niesprawne - moze cos pomylili, moze naobiecali i nie
    dotrzymali - a zasadniczo bedzie dzialac. A moze taki ze padnie po 3
    miesiacach.

    J.

  • 8. Data: 2011-01-24 22:37:55
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 25/01/2011 7:33 AM, Pszemol wrote:
    > Mogę mieć 10 tysięcy sztuk tych bateryjek w cenie 48 centów za sztukę :-)
    > http://www.exporters.sg/showroom_item/103482/3LR12/3
    LR6-Batteries.html

    Czy to przypadkiem nie jakas obudowa w ktora wkladasz 3 AA?

    "Its Capacity lesser than 3LR12,but it is durable,why?

    Because the rind can be used repeatedly,and you just need to open it and
    change 3 new batteries when the battery out of energy.(but you'd better
    read the instruction first when you will do this)"

    Tomek

  • 9. Data: 2011-01-24 22:43:59
    Temat: Re: Chinskie ceny wcišż budzš mój podziw...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-24 23:09, J.F. pisze:
    > jedna uwaga - zarabiaja na cenie przesylek.
    przesyłka 8 pln, więc nie zarobi
    > Na jednym tego moze nie widac, ale "kazda nastepna sztuka 5zl"
    > To taka moda na allegro, towar tani, przesylka droga, klient nie
    > zwroci.
    tak, ale to 5 pln to dodatkowa kasa a nie warunek opłacalności

    > Ale i tak podejrzewam ze to jakies zwroty. Przeciez to niemozliwe zeby
    > produkowali po cenie materialu - i to chyba tworzywa i piasku.

    mój znajomy handlował na giełdach/rynkach etc. Sprzedawał AGD, miał
    zegarki - budziki elektroniczne po 7 pln. No niby tanio. Ale kupował je
    w paczkach po 5 szt za 5 pln paczka:) Kupował u chińczyków na stadionie
    XXlecia. Więc po ile sprzedawali je w chinach?

    mój szwagier sprzedawał reklamówki takie jednorazowki jak mają w
    sklepach. Miał przebitkę od 700 do 1000%:) Na papierach różnych,
    szczególnie pakowych też kilkaset.

  • 10. Data: 2011-01-24 22:56:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

> [...]
    > może w Chinach jest wszystki tak zaj... tanie, że jak ktoś sprzedaje taki
    > mierniczek za 4,79 to może jeszcze zarobić?

    Popatrz na koszt wysyłki i informację o dopłacie 5 PLN za kolejną
    sztukę. Właśnie z powodu tej dopłaty aukcja idzie do weryfikacji i
    zapewne szybko wyleci na zbity pysk. 10 PLN za miernik 830 to żadna
    rewelacja, a taka jest rzeczywista cena tego miernika.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl