  • 1. Data: 2011-01-24 13:38:40
    Temat: WinAVR
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Tak sie zastanawiam czy ktos ma jakies informacje o dalszym rozwoju WinAVR
    Od ponad roku nie ma jakichkolwiek uaktualnien. Czy w/w srodowisko bedzie
    dalej rozwijane czy moze prace zostały zaniechane i to juz koniec rozwijania
    WinAVR?

  • 2. Data: 2011-01-24 21:39:47
    Temat: Re: WinAVR
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-24 14:38 roxy napisał(a):

> [...]
    > dalej rozwijane czy moze prace zostały zaniechane i to juz koniec rozwijania

    A czego Ci brakuje do szczęścia w tej wersji sprzed roku? Jakieś nowe
    AVRy wyszły?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-01-24 22:05:08
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 24/01/2011 11:38 PM, roxy wrote:
> [...]
    > w/w srodowisko bedzie dalej rozwijane czy moze prace zostały
    > zaniechane i to juz koniec rozwijania WinAVR?

    Atmel od dawna w pewnym sensie wspieral (i chyba sponsorowal WinAVR),
    teraz postanowil mocniej zintegrowac WinAVR z AVR studio.
    Atmelowska wersja nazywa sie AVR Toolchain, mozna pobrac ze strony
    http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?too
    l_id=2725

    AVR Toolchain Installer - 87 MB, updated 9/10

    Developerzy WinAVR uwazaja ze nie ma sensu pracowac nad dwoma wersjami
    tego samego produktu.

    Tomek

  • 4. Data: 2011-01-25 00:59:01
    Od: "Bienvenue" <...@d...have>

    "Tom" <t...@n...spam.invalid> wrote in message
    On 24/01/2011 11:38 PM, roxy wrote:

    > Atmel od dawna w pewnym sensie wspieral (i chyba sponsorowal WinAVR),
    > teraz postanowil mocniej zintegrowac WinAVR z AVR studio.

    Czy projekty z WINAVR da sie tak po prostu przekompilowac tym toolchainem
    Atmela? Ktos próbowal ?

  • 5. Data: 2011-01-25 02:34:09
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 25/01/2011 10:59 AM, Bienvenue wrote:

    > "Tom" <t...@n...spam.invalid> wrote in message

    > Czy projekty z WINAVR da sie tak po prostu przekompilowac tym
    > toolchainem Atmela? Ktos próbowal ?

    Wlasnie sciagnalem, da sie zainstalowac jesli nie masz AVR Studio,
    zmienilem katalog zeby zainstalowac w C:\WinAVR i wyglada to na normalny
    WinAVR. Przychodzi tez w tym gcc toolchain do 32 bit AVR ale nie musisz
    instalowac.

    Tomek

  • 6. Data: 2011-01-25 20:31:14
    Od: Kicer <...@...c>

    Adam Dybkowski wrote:

    > A czego Ci brakuje do szczęścia w tej wersji sprzed roku? Jakieś nowe
    > AVRy wyszły?

    avr moze i nie, ale gcc napewno sie rozwinął ;)

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 7. Data: 2011-01-26 01:16:19
    Od: shg <s...@g...com>

    On Jan 25, 9:31 pm, Kicer <a...@...c> wrote:
    > avr moze i nie, ale gcc napewno sie rozwinął ;)

    Raczej zwinął, aczkolwiek numer wersji się zwiększył.
    Nic specjalnego nie zauważyłem, poza tym że generuje coraz bardziej
    kretyński kod. "Pogrubianie zmiennych" wciąż działa świetnie, doszło
    więcej sprawdzania czy zero jest zerem, i żonglerki rejestrami. W
    operacjach logicznych zrobił się bardziej szesnastobitowy.