  • 1. Data: 2011-01-24 21:40:53
    Temat: Gdzie kupić taki konektor ??
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Witam ,

    Jak w temacie. 78-pin , rozstaw pinów w rzędzie-100mils , odległość między
    rzędami - 100mils.Do montażu na PCB. Foto :

    http://img411.imageshack.us/img411/5633/abclf.jpg

    Do kompletu potrzebuję też żeński , również do montażu na PCB , ale "na
    płasko" , tzn. piny pod montaż PCB muszą być wygięte 90 stopni.

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 2. Data: 2011-01-24 21:52:57
    Temat: Re: Gdzie kupić taki konektor ??
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:40 MH napisał(a):

    > Jak w temacie. 78-pin , rozstaw pinów w rzędzie-100mils , odległość między
    > rzędami - 100mils.Do montażu na PCB. Foto :
    >
    > http://img411.imageshack.us/img411/5633/abclf.jpg

    Wygląda jak zwykły DB78:
    http://www.connectworld.net/ccc/DH78FS-db78-connecto
    rs.html

    Do kupienia m.in. w DigiKey.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-01-24 22:24:52
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:40, MH pisze:
> [...]
    >
    > Do kompletu potrzebuję też żeński , również do montażu na PCB , ale "na
    > płasko" , tzn. piny pod montaż PCB muszą być wygięte 90 stopni.

    Ja sie tylko zastanawiam nad tymi wyksztalciuchami co to za miast
    systemu metrycznego stosuja imperialny, bo mi to smiedzi zdechla
    farszafka co to jest blizej gnojownika lale musi sie wyroznic.

  • 4. Data: 2011-01-24 22:26:54
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > Wygląda jak zwykły DB78:
    > http://www.connectworld.net/ccc/DH78FS-db78-connecto
    rs.html

    > Do kupienia m.in. w DigiKey.

    Dzięki ,

    MH

  • 5. Data: 2011-01-24 23:29:25
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    > Ja sie tylko zastanawiam nad tymi wyksztalciuchami co to za miast
    > systemu metrycznego stosuja imperialny, bo mi to smiedzi zdechla
    > farszafka co to jest blizej gnojownika lale musi sie wyroznic.

    ==================

    Naucz się najpierw pisać , domorosły filozofie..

    MH

  • 6. Data: 2011-01-24 23:58:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rysio,

    > Ja sie tylko zastanawiam nad tymi wyksztalciuchami co to za miast
    > systemu metrycznego stosuja imperialny, bo mi to smiedzi zdechla
    > farszafka co to jest blizej gnojownika lale musi sie wyroznic.

    Z jakiej choinki żeś się urwał, onetowy analfabeto?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl