  • 1. Data: 2009-08-13 18:56:40
    Temat: Chory photoshop
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Tak się natknąłem na artykuł o nazwie "chory photoshop".

    W odróżnieniu od kiedysiejszych zdjęć pana od gołych, wyrwanych cycków na
    siłę wciśniętych w jakiegoś hadeera - tu technika jest na najwyższym
    poziomie z całą pewnością. Tylko niektóre zdjęcia deko są przerażające,
    jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.

    Tu link:

    http://freshpics.blogspot.com/2009/08/freaky-photosh
    op-skills-by-adnrey.html

    A jak wam się podoba? :)

    d.

  • 2. Data: 2009-08-13 19:05:24
    Temat: Re: Chory photoshop
    Od: Robert Steward <d...@g...pl>

    dominik pisze:
    > Tak się natknąłem na artykuł o nazwie "chory photoshop".
    [cut]

    > Tu link:
    >
    > http://freshpics.blogspot.com/2009/08/freaky-photosh
    op-skills-by-adnrey.html

    > A jak wam się podoba? :)
    >
    > d.

    niektóre foty mi się podobają :)

  • 3. Data: 2009-08-13 19:15:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > http://freshpics.blogspot.com/2009/08/freaky-photosh
    op-skills-by-adnrey.html
    > A jak wam się podoba? :)

    Śliczne :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-08-13 19:49:22
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Dla mnie bomba!

  • 5. Data: 2009-08-13 23:02:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał
> [...]
    > jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.

    Dali by się ucieszył gdyby dożył.

    adam

  • 6. Data: 2009-08-13 23:29:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-13 20:56:40 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

> [...]
    >
    > W odróżnieniu od kiedysiejszych zdjęć pana od gołych, wyrwanych cycków
    > na siłę wciśniętych w jakiegoś hadeera - tu technika jest na najwyższym

    Po pierwsze to jest surrealistyczna grafika realizowana przy użyciu
    fotografii i Szopa, cieżko to nazwać zdjęciami. Po drugie - ot, po
    prostu dobrze przemyślany materiał składowy. Po trzecie - sama technika
    montażu nie jest aż tak rewelacyjna, czego nie widać tak bardzo przy
    tak małych zdjęciach. Po czwarte - poprzedni punkt jest akurat mało
    istotny, bo przy tej konwencji nie ma to dużego znaczenia.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-08-14 06:24:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.

    Mi podobaja sie komentarze. Znak czasu.

    8:46 PM
    wykop said...
    wykop tu był
    9:27 AM
    Anonymous said...
    WYKOP KURWA ŻONDZI !!!!!!!1111111

    GOŚCIU JESTEŚ ZAJEBISTY i CHĘTNIE OPIERDOLIŁBYM CI BAGIETE ;-*
    12:18 PM
    Anonymous said...
    gałę to możesz opierdolić staremu i jeszcze orzechy mu wyjeść z dupy
    1:07 PM
    Anonymous said...
    Na jednej fociusie jest twoja stara ahahahaha

    WYKOP KUUUUURRRRWAAAAAAAA !!!

    JA PIERDOLE !!! WYYYKOOOOOOOOPPPP !!!!
    1:37 PM
    August said...
    Wykop.... żenada.

    A portfolio zajefajne !
    2:03 PM
    Anonymous said...
    lubie ziemniaczki
    2:31 PM
    Malvin said...
    Awesome... I;m speechless
    //
    and - umm... sorry for those 'wykop' stupid guys, they're just bunch of
    idiots :)
    //
    Keep it going! :)
    3:07 PM
    goblin said...
    incredible
    3:36 PM
    megabit6 said...
    XAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOX
    AOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXA
    OXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAO
    XAOXAOXAOXAOXAOXAOXAOXAO
    im not spammer kid >.>''''''''''
    KURWA MAC CO TO JEST UFFF myslalem ze to pajonk a to tylko jakas kurewa
    heheheheHEHEHEHE jestem zabawny, ej zenon zabawny powiedz czy jestem zabawny
    ja pierdole tego komenta pisalo jakies dziecko neo kurwa ciekawe czy se jaja
    robi czy naprawde jest takie popierdolone szkoda slow na niego zzzzdfd
    6:34 PM
    Post a Comment
    Newer Post Older Post Home
    Subscribe to: Post Comments (Atom)

  • 8. Data: 2009-08-14 06:45:40
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 14 Sie, 08:24, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w
    wiadomościnews:h61nl8$8rs$1@inews.gazeta.pl...

    > Mi podobaja sie komentarze. Znak czasu.

    szambo?!
    StaM

  • 9. Data: 2009-08-14 07:04:26
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    dominik wrote:
    > http://freshpics.blogspot.com/2009/08/freaky-photosh
    op-skills-by-adnrey.html
    > A jak wam się podoba? :)

    Fajne! Ja lubię takie "straszne" kukłowo-anatomiczne klimaty :)

  • 10. Data: 2009-08-14 07:06:24
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h61nl8$8rs$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

> [...]
    > jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.

    Komercyjna galanteria, popłuczyny po surrealizmie.

    Władysław