  • 1. Data: 2013-04-02 13:38:52
    Temat: Chyba fake, nie?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=txNqOdo5AG0
    mam mieszane uczucia ;)

    a ten to raczej nie fake
    http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
    to chyba jakieś natręctwo?

  • 2. Data: 2013-04-02 13:54:41
    Temat: Re: Chyba fake, nie?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > a ten to raczej nie fake
    > http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
    > to chyba jakieś natręctwo?

    mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim
    odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory.
    do tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

  • 3. Data: 2013-04-02 15:43:16
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim
    > odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do
    > tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

    eee tam, koło mnie cała rodzinka taka jest (ojciec i synowie)... nagram to
    wrzuce... parkowanie autem i sprawdzanie zderzaków, podwozia szyb itp trwa
    15min - KAŻDORAZOWO:-)

    uciu:-)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8184 (20130402) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 4. Data: 2013-04-02 15:44:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Apr 2013 13:38:52 +0200, frank drebin

    > to chyba jakieś natręctwo?

    Chyba tak.

    Miałem taką sąsiadkę parę lat temu w blokowisku (Ursynów DC). Tzn. to była
    konkretnie teściowa/matka właścicieli opiekująca się ich dzieckiem. 10x się
    potrafiła wracać i sprawdzać czy drzwi do domu są PORZĄDNIE zamknięte.

    W tym celu łapała oburącz za klamkę i napierała w pochyle (45 stopni) po
    -dziesiąt razy. Do tego stopnia, że się aż cała zalewała potem i musiała
    się rozbierać żeby dokończyć rytuał urywania klamki. Trwało to z 15 minut.
    :/ W przedsionku na klatce była dodatkowa krata i tam też próbowała urywać
    klamkę -- ale po pierwszym jej zdezelowaniu szybko mój stary ją wyleczył i
    ograniczała się tylko do swoich drzwi. Przynajmniej popołudniu, bo rano
    nadal ryła. Masakra jakaś. :|

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-04-02 15:47:44
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > parkowanie autem i sprawdzanie zderzaków, podwozia szyb itp trwa
    > 15min - KA?DORAZOWO:-)

    jak sprawdzaja podwozie ?

  • 6. Data: 2013-04-02 15:52:38
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-04-02 15:43, uciu pisze:

> [...]
    8184 (20130402) __________

    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a ty lepiej sprawdz jak się ustawia ESETa, żeby śmieci nie wysyłał

  • 7. Data: 2013-04-02 17:33:16
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    W dniu 2013-04-02 13:38, frank drebin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
> [...]

    ja nie wiem co w tym dziwnego, ja miałem taki pierdolnięty alarm co 3
    minuty trza było czekać aż się uzbroił, a klekocząc jakimiś stycznikami
    to potrafił po kilku próbach otworzyć wszystkie drzwi

    zachowanie tego gostka jest bardzo podobne, zwłaszcza zauważyłem to
    zerknięcie do środka (tak jak ja) zapewne na diode czerwoną czy aby miga
    w rytm właściwy :P

  • 8. Data: 2013-04-02 17:46:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > ja nie wiem co w tym dziwnego, ja miałem taki pierdolnięty alarm co 3
    > minuty trza było czekać aż się uzbroił, a klekocząc jakimiś stycznikami
    > to potrafił po kilku próbach otworzyć wszystkie drzwi

    takie alarmy to sie wydupca zaraz po zakupie auta.

  • 9. Data: 2013-04-04 15:34:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > a ten to raczej nie fake
    > http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
    > to chyba jakieś natręctwo?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_obsesyjno-ko
    mpulsyjne

    Wbrew pozorom częsta przypadłość (z różnym nasileniem).

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2013-04-04 16:54:51
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości

    > mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim
    > odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do
    > tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

    Może po prostu gościu coś robił z centralnym/zamkiem/alarmem i sprawdza czy
    wszystko mu działa.
    Jak naprawiałem zamek w samochodzie to też kilkanaście razy otwierałem i
    zamykałem drzwi. Patrząc z boku to mogło wyglądać podobnie jak na filmiku.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski