  • 1. Data: 2013-04-02 10:19:25
    Temat: S11 obwodnica Poznania
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy to co widać na Targeo.pl jako obwodnice Poznania w drodze S11 jest
    przejezdne ? Wiem, że nie skończono ale to co widać mi wystarczy.

  • 2. Data: 2013-04-02 16:54:45
    Temat: Re: S11 obwodnica Poznania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Witam
    > Czy to co widać na Targeo.pl jako obwodnice Poznania w drodze S11 jest
    > przejezdne ? Wiem, że nie skończono ale to co widać mi wystarczy.

    Jest przejezdne i to bardzo szybko przejezdne. ;-)

  • 3. Data: 2013-04-03 07:39:31
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    .pl...

> [...]
    > przejezdne ? Wiem, że nie skończono ale to co widać mi wystarczy.

    Jest przejezdne i to bardzo szybko przejezdne. ;-)

    A możesz konkretniej, co z nią nie tak ?

  • 4. Data: 2013-04-03 16:58:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail 2...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jest przejezdne i to bardzo szybko przejezdne. ;-)
    >
    > A możesz konkretniej, co z nią nie tak ?

    Nie wiem czy Cavallino sugerował, że cos z nią nie tak ale uwazaj na
    wlotahci wylotach - lubią tam polować.

    S11 tam gdzie jest, tam jest przejezdna. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2013-04-03 18:37:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    .pl...

    > Jest przejezdne i to bardzo szybko przejezdne. ;-)
    >
    > A możesz konkretniej, co z nią nie tak ?

    A czemu uważasz, że coś z nią nie tak?
    Brakuje po prostu kawałka, ale reszta jest super.
    Prędkość autostradowa nie jest żadnym problemem, dlatego napisałem, że
    jedzie się szybko.

  • 6. Data: 2013-04-04 01:08:01
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.04.2013 18:37, Cavallino wrote:
    > A czemu uważasz, że coś z nią nie tak?
    > Brakuje po prostu kawałka, ale reszta jest super.
    > Prędkość autostradowa nie jest żadnym problemem, dlatego napisałem, że
    > jedzie się szybko.

    Ostatnio coś w poznaniu mam wrażenie, że bardziej suszą - na hetmańskiej
    przy zjeździe na dolną wildę - rano i wczoraj i dzisiaj. Pół godziny
    temu na lechickiej przed mostem to samo.

    Michoo

  • 7. Data: 2013-04-04 12:38:04
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 01:08, Michoo pisze:

    > Ostatnio coś w poznaniu mam wrażenie, że bardziej suszą - na hetmańskiej
    > przy zjeździe na dolną wildę - rano i wczoraj i dzisiaj. Pół godziny
    > temu na lechickiej przed mostem to samo.

    to akcja przeciwpowodziowa
    w związku z dużym nawisem po zimie.