  • Data: 2017-11-15 12:20:15
    Temat: Ciemny motyw na androida
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może za krótko bo tylko 20 lat obcuję z systemami komputerowymi i jestem
    lamerem ;-) ale może ktoś napisze czy da się w tym prowizorycznym
    systemie zmienić motyw na jakiś ciemny po całości i w połączeniach i w
    opcjach... tak normalnie wybierając motyw? :-)

    PS. Z3 Compact
    Nie muszę chyba wspominać że nie zdzierżę kolejnych reklam które będzie
    mi zapodawała zewnętrzna aplikacja :-)