  • 1. Data: 2009-01-22 18:00:07
    Temat: Cień a kodowanie ??
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam mam pytanie.
    Jeśli w programie graficznym zrobię cień bloku, który pada na dół i na
    prawo, to jak mam to później zakodować ?

  • 2. Data: 2009-01-22 18:30:25
    Temat: Re: Cień a kodowanie ??
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Witam mam pytanie.
    > Jeśli w programie graficznym zrobię cień bloku, który pada na dół i na prawo,
    > to jak mam to później zakodować ?

    jako background albo img

  • 3. Data: 2009-01-22 18:41:08
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > jako background albo img

    Imo w 99% przypadkow jako background.
    Cien imo pelni role dekoracyjna i nie niesie ze soba zadnej tresci, wiec
    uzycie img nieuzasadnione.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 4. Data: 2009-01-22 19:11:05
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Gabriel pisze:
    > Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Imo w 99% przypadkow jako background.
    > Cien imo pelni role dekoracyjna i nie niesie ze soba zadnej tresci, wiec
    > uzycie img nieuzasadnione.

    dobrze ale jak dokładnie ?

    blok z właściwą treścią i obramowaniem mam osadzić w 2 blokach
    (kontenerach) jeden będzie miał background na dolny cień a drugi na ten
    po prawej ?

  • 5. Data: 2009-01-22 19:17:31
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "hazet" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    > dobrze ale jak dokładnie ?

    No zalezy od konkretnego przypadku.

    > blok z właściwą treścią i obramowaniem mam osadzić w 2 blokach
    > (kontenerach) jeden będzie miał background na dolny cień a drugi na ten
    > po prawej ?

    No ogolnie tak. Ale nie przesadz z tymi divami za bardzo.
    Bo jesli wewnatrz masz jakis dobry element, zeby do niego przyczepic to
    obramowanie, to z tego skorzystaj.