  • 1. Data: 2009-01-21 16:17:35
    Temat: Jaki system platnosci online ?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie

    Polecicie mi drodzy grupowicze jakis system platnosci online do strony z
    mojej stopki?

    Podstawowe informacje:
    - Uzytkownik dostaje sam klucz i login do programu emailem. Fizycznie nosnik
    nie idzie. Klient dostaje pozniej listem poleconym f-re Vat i certyfikat
    legalnosci programu
    - placenia smsem nie chce
    - chcialbym udostepnic platnosc za pomoca kart platniczych i kredytowych
    - srednia cena za 1 program to 48,80 zł z VAT
    - login i haslo do programu nie sa zintegrowane z serwisem w jakis sposob -
    nadawane są po otrzymaniu pieniedzy na konto i wysylane emailem

    Poniewaz do tej pory nigdy z czegos takiego nie korzystalem, bardzo prosze o
    wszelkie sugestie.

    Chodzi mi i o latwosc instalacji systemu i jak najnizsze oplaty za
    uzytkowanie.

    Poniewaz za niedlugo dystrybucja ma byc takze anglojezyczna, wiec przydal by
    sie system ktory dziala na calym swiecie.

    Przegladnalem na razie platnosci.pl i pay-pal, ale naprawde nie wiem na co w
    tej sytuacji mam zwracac uwage i co jest wazne.
    Kazda porada bedzie zatem cenna:)

    <priv mode on>
    Jako, ze Konrad Kosmowski podsunal mi ten pomysl z mikroplatnosciami, to do
    niego specjalny usmiech o ewentualne porady, jesli cos wie na ten temat, a
    tak mi sie wydaje:)
    </priv mode off>

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2009-01-22 22:36:36
    Temat: Re: Jaki system platnosci online ?
    Od: ant <a...@n...tld>

    Gabriel wrote:
> [...]
    > Przegladnalem na razie platnosci.pl i pay-pal, ale naprawde nie wiem na co w
    > tej sytuacji mam zwracac uwage i co jest wazne.

    IMHO sam podałeś dwie najlepsze opcje.
    Z Paypala skorzystają "zagraniczni".

  • 3. Data: 2009-01-23 05:49:04
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    > IMHO sam podałeś dwie najlepsze opcje.
    > Z Paypala skorzystają "zagraniczni".

    Ok. Dzieki serdeczne.

  • 4. Data: 2009-01-23 07:06:12
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Gabriel pisze:
    > Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    >
    > Ok. Dzieki serdeczne.

    Looknij jeszcze na worldpay.com.

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-01-23 08:15:04
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Gabriel pisze:
    > Witam serdecznie
    >
    > Polecicie mi drodzy grupowicze jakis system platnosci online do strony z
    > mojej stopki?
    [CUT]

    Jak dotad, z serwisem Przelewy24 nie mialem problemow.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

  • 6. Data: 2009-01-23 16:35:39
    Od: momorgan <p...@g...com>

    > Przegladnalem na razie platnosci.pl i pay-pal, ale naprawde nie wiem na co w
    > tej sytuacji mam zwracac uwage i co jest wazne.
> [...]

    Korzystam najchętniej z PayPal i wszystkich do tego serdecznie
    namawiam. Często - jeśli usługodawca nie oferuje płatności PayPal -
    rezygnuję z usługi i szukam innego oferenta.