  • 1. Data: 2010-08-01 18:10:07
    Temat: Citroen C3 - czy to sie da przetrawic?
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Czolem,

    No i sie uparla zona - nie Fiesta, nie Corsa, nie Polo, tylko C3 bo taki
    "ladny, kobiecy i basta".

    Uprzejmie prosze uzytkownikow lub osoby, ktore mialy z takowym pojazdem
    stycznosc o wyrazenie opinii:

    1. czy sa jakies typowe bolaczki dla tego modelu?
    2. ktora wersja silnikowa najlepiej sie zainteresowac (zastosowanie:
    dojazd 5 km do pracy w Krakowie)?

    Budzet to 15-20k.

    dzieki,
    Kwik

  • 2. Data: 2010-08-01 18:31:30
    Temat: Re: Citroen C3 - czy to sie da przetrawic?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kwik pisze:

    > 2. ktora wersja silnikowa najlepiej sie zainteresowac (zastosowanie:
    > dojazd 5 km do pracy w Krakowie)?

    Jeździłem silnikiem 1.4 75KM i był to już straszny muł (ten samochód
    waży ponad tonę).
    W połączeniu z długim pierwszym biegiem ten samochód miał problem z
    pokonywaniem stromych górskich podjazdów z dwiema osobami na pokładzie.

    Jeżeli auto do miasta, to ta moc to IMO absolutne minimum.

    Bo jest jeszcze w tym modelu dostępny silnik 1.1 60KM, którym jazda to
    już będzie mordęga i tego bym się wystrzegał. Zwłaszcza że przy zakupie
    mocniejszy silnik wcale nie będzie dużo kosztował, a różnice w zużyciu
    paliwa nieistotne.

  • 3. Data: 2010-08-01 20:54:57
    Od: Ilona <i...@o...pl>

    Jeździłam niedawno C3 uwagę zwrócił strasznie niski komfort.

  • 4. Data: 2010-08-02 19:54:25
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1. czy sa jakies typowe bolaczki dla tego modelu?
    > 2. ktora wersja silnikowa najlepiej sie zainteresowac (zastosowanie:

    Przy takim dojezdzie to tylko i wylacznie silnik benzynowy, jakikolwiek.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-08-09 15:45:33
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-01 18:31, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > już będzie mordęga i tego bym się wystrzegał. Zwłaszcza że przy zakupie
    > mocniejszy silnik wcale nie będzie dużo kosztował, a różnice w zużyciu

    Miałem ten silnik w Peugeocie 309, jest też montowany w wielu innych
    francuskich modelach. Uważam, że jak na swoją pojemność był całkiem
    dynamiczny i oszczędny, w sam raz do miejskiej jazdy tej wielkości
    autem. Oczywiście przy pełnym załadunku będzie to muł, ale takie
    sytuacje zdarzają się rzadko. Poza tym niska składka OC i dobrze się
    gazuje (choć przy tych przebiegach nie ma sensu). Przy dojazdach 5 km
    nie widzę potrzeby zakupu czegoś większego.