  • 1. Data: 2010-08-01 14:42:58
    Temat: Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Poznań).
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Witam!

    Mam możliwość kupić takie cudo z pewnego źródła, jako drugi samochód do
    jazdy po mieście.
    przebieg 220000 przy 200k remont generalny po zerwaniu paska
    wymieniony cały tłumik, przednie hamulce, samochód dobrze utrzymany, od
    4 lat używany w rodzinie. Więc jak na razie sporo zalet.

    Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się wystrzegać?

    Mateusz Mirski

  • 2. Data: 2010-08-01 16:30:39
    Temat: Re: Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Poznań).
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-01 14:42, Mateusz Mirski pisze:

    > Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się
    > wystrzegać?

    Rdza.
    Przy 1.9TD 75KM niezbyt to jeździ ale od biedy daje rade. Poczytaj o
    tzw. pinie stożkowym do pompy wtryskowej, dość znacząco potrafi poprawić
    radość z jazdy ;)

    Lewis

  • 3. Data: 2010-08-01 19:03:01
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pinie stożkowym do pompy wtryskowej, dość znacząco potrafi poprawić radość

    aaz ten typ silnika posiada wade fabryczną
    bujajace sie koło na wale (klin na wale)
    przerabiałem to osobiście prędzej czy poxniej
    w każdym 19td wystąpi ten problem
    a to juz spore koszty

  • 4. Data: 2010-08-01 21:40:02
    Od: seba <s...@g...com>

    On 1 Sie, 19:03, Łukasz <g...@o...pl> wrote:

    > aaz ten typ silnika posiada wade fabryczną
    > bujajace sie koło na wale (klin na wale)
    > przerabiałem to osobiście prędzej czy poxniej
    > w każdym 19td wystąpi ten problem
    > a to juz spore koszty

    Tez przerabialem.
    W drodze do przyszlej zony w drugi dzien swiat wielkanocnych.
    Mam nadzieje ze to scierwo juz nie jezdzi.

  • 5. Data: 2010-08-01 22:19:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Mirski" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lat używany w rodzinie. Więc jak na razie sporo zalet.
    >
    > Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się

    Chyba da sie go jeszcze spokojnie rzepakiem zatankowac, to zawsze bedzie
    taniej ;)

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-08-01 22:25:58
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-08-01 19:03, Łukasz pisze:

    > aaz ten typ silnika posiada wade fabryczną
    > bujajace sie koło na wale (klin na wale)
    > przerabiałem to osobiście prędzej czy poxniej
    > w każdym 19td wystąpi ten problem
    > a to juz spore koszty

    A da się to traktować, jak część eksploatacyjną, czyli zawczasu wymieniać?

    Mateusz Mirski

  • 7. Data: 2010-08-01 22:44:38
    Od: Ilona <i...@o...pl>

> [...]
    > 4 lat używany w rodzinie. Więc jak na razie sporo zalet.
    >
    > Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się

    Po ile teraz chodzą takie Golfy? Miałam kiedyś takiego.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-08-01 22:49:15
    Od: seba <s...@g...com>

    On 1 Sie, 22:19, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    >     Chyba da sie go jeszcze spokojnie rzepakiem zatankowac, to zawsze bedzie
    > taniej ;)

    50/50 jezdzil bez najmniejszego problemu

  • 9. Data: 2010-08-02 10:14:30
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po ile teraz chodzą takie Golfy? Miałam kiedyś takiego.

    co łaska...

  • 10. Data: 2010-08-03 03:05:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz Mirski

    > Czy ten model z tym silnikiem ma jakieś wady, których należy się
    > wystrzegać?

    Wygląda jak kupa i jeździ takoż.

    --
    ignorance is bliss