  • 11. Data: 2011-05-11 00:01:22
    Temat: Re: [Civic] - czy to problem ze skrzyniš biegów?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 23:40:12 +0200, bratPit wrote:

    >ja wiem czy to ma znaczenie gdzie zrobione?
    >ważniejsze są wymagania jakościowe co do montażu i jakość materiałów z
    >jakich się daną rzecz wytwarza, jak dostarczą badziewne podzespoły to i
    >produkt finalny taki będzie, jak dostarczą solidne elementy to i w PL da się
    >zrobić dobrze i trwale,

    A co maja dostarczac, coz to - nie mozna na miejscu rownie dobrych
    zrobic ? :-)

    Ale .. dostarczaja. Niedawno byl jakis postoj europejskich montowni,
    bo czesci nie dotarly z powodu trzesienia ziemii.

    J.

  • 12. Data: 2011-05-11 09:06:40
    Temat: Re: [Civic] - czy to problem ze skrzynią biegów?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > E tam. Na drzwiach dwuletnich lancerów wyłażą purchle,
    > http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62584
    > a mitsu sie chwali, że sa tacy ekologiczni, bo warstwa lakiernicza wynosi
    > 70 mikronów a na farbie oszczędzają 42% maeriału:
    > http://www.youtube.com/user/MitsubishiTV#p/u/10/GKUh
    ARImHAg (ok. 1:20 do
    > 3:00)
    > . Takie ku*wa czasy rządów księgowyxh - co z auta, które ma fajny silnik,
    > niezłą skrzynię i świetne zawieszenie, jak wkrótce będzie można wystawić
    > palucha przez blachę?
    > A ocynk ma wyłącznie na papierze:
    > http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63288
    >
    > --
    NO a Honda akurat w tym modelu o który pytał sharman ma 90 mikronów i też
    jest poniżej średniej jesli chodzi o korozję. Mi zjadło całą maskę od spodu
    na rantach z przodu i z tyłu czyli tam gdzie maska styka sie z uszczelką.
    Lakier jest tak cienki ze przy progu został wypiaskowany przez wode i błoto
    i widać było podkład. A po zdjęciu zderzaka na tej belce z przodu to lakier
    był tak cienki że był brązowy ( auto czarne) z powodu przebijania jasnego
    podkładu. To samo pod tapicerką drzwi oraz na samym dole drzwi. Sprawdzone w
    dwóch egemplarzach. Auto było bezwypadkowe i nie malowane wcześniej.
    Po lifcie za to korodowała dodatkowo chromowana listwa nad tablicą rej i
    tylne błotniki bo zaczęli montować takie chropowate nadkola. Jeszcze było
    parę spraw w tym modelu ale nie chce mi się pisać.

  • 13. Data: 2011-05-11 09:07:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > jakich się daną rzecz wytwarza, jak dostarczą badziewne podzespoły to i
    > produkt finalny taki będzie, jak dostarczą solidne elementy to i w PL da

    No mi 2 razy w tym modelu padl alternator Hitachi z napisem Made in UK

  • 14. Data: 2011-05-11 12:34:20
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-05-2011 o 09:06:40 Agent <w...@o...ue> napisał(a):

> [...]
    > tylne błotniki bo zaczęli montować takie chropowate nadkola. Jeszcze
    > było parę spraw w tym modelu ale nie chce mi się pisać.

    To prawda, tylna klapa rdzawi na dolnym brzegu (tam gdzie ma blisko do
    zderzaka), rude wyłazi też przy chromowanej listwie nad tylną tablicą i
    przy wewnętrznych spawach drzwi (tu już w ogóle jest dramat bo świadczy o
    niedbałym lub zbyt oszczędnym lakierowaniu, bo tam przecież nic nie trze
    ani nie zalewa).

    W ogóle poziom wykonania Civica mkVII woła o pomstę do nieba.
    No ale nabyłem go nowego w salonie za niecałe 50kPLN.. UFO jest dużo
    droższe :(

    --
    PZDR
    Shaman

  • 15. Data: 2011-05-11 12:37:26
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 10-05-2011 o 23:40:12 bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakich się daną rzecz wytwarza, jak dostarczą badziewne podzespoły to i
    > produkt finalny taki będzie, jak dostarczą solidne elementy to i w PL da

    Patrząc na statystyki awaryjności Gliwickich Opli można chyba powiedzieć,
    że _zwłaszcza_ w Polsce da się zrobić dobrze i trwale. Kiedyś czytałem
    artykuł w którym ktoś tłumaczył wysoką jakość polskich fabryk tym, że
    każdy przeciętny Polak potrafi zrobić dużo więcej własnemi ręcoma w domu
    niż każdy przeciętny Niemiec czy Anglik. Ciekawe spostrzeżenie.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2011-05-11 20:05:58
    Temat: Re: [Civic] - czy to problem ze skrzyni? biegów?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Ale .. dostarczaja. Niedawno byl jakis postoj europejskich montowni,
    > bo czesci nie dotarly z powodu trzesienia ziemii.

    no ba, właśnie o tym mówię, pewnie że się da,
    ale wiesz jak to jest, polska jest praca, reszta jest ze świata, management,
    organizacja itd,

    brat

  • 17. Data: 2011-05-11 20:08:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > No mi 2 razy w tym modelu padl alternator Hitachi z napisem Made in UK

    a takie same alternatory z Japonii by nie padły?

    brat

  • 18. Data: 2011-05-12 10:11:59
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > a takie same alternatory z Japonii by nie padły?

    Tego nie wiem ale w Civicach wcześniej nie padały.