  • 1. Data: 2011-05-10 08:37:55
    Temat: Ugiąć hak holowniczy
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Zamontowałem hak holowniczy, celem wożenia rowerów na uchwycie. Jednak
    okazało się że hak jest zbyt odgięty do tyłu, skutkiem czego uchwyt,
    mniej więcej taki jak ten

    http://www.taurus.info.pl/HangOn_3B_Bagaznik_na_hak_
    3_rowery_nieodchylany_974-2596.html

    nie sterczy pionowo, tylko jest odchylony do tyłu. Teoretycznie niczemu
    to nie przeszkadza, ale wydłuża zestaw auto + rowery o dobre pół metra.
    Najprościej byłoby ugiąć w kontrolowany sposób sam hak po zdemontowaniu
    ( na zimno ), tylko jak to zrobić ? Prasą hydrauliczną nie dysponuję, co
    najwyżej podnośnikiem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2011-05-10 08:54:19
    Temat: Re: Ugiąć hak holowniczy
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najprościej byłoby ugiąć w kontrolowany sposób sam hak po zdemontowaniu
    > ( na zimno ), tylko jak to zrobić ? Prasą hydrauliczną nie dysponuję, co

    dac sie puknac w tyl na swiatlach;)
    tylko kontrole trudno bedzie zachowac;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2011-05-10 09:00:06
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Najprościej byłoby ugiąć w kontrolowany sposób sam hak po zdemontowaniu
    > ( na zimno ), tylko jak to zrobić ? Prasą hydrauliczną nie dysponuję, co

    najprościej wybić to sobie z głowy :)
    pół metra dłuższy pojazd. proszę nie żartuj :))
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-05-10 09:27:44
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 08:54, tck pisze:

    > dac sie puknac w tyl na swiatlach;)

    Przerabiałem w poprzednim aucie. Hak całkiem stracił geometrię :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2011-05-10 09:30:09
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 09:00, glang pisze:

    > pół metra dłuższy pojazd. proszę nie żartuj :))

    Nie żartuję. Nie przepadam jak mi z rowerami na haku środek ciężkości
    ucieka bardzo do tyłu i siada tylne zawieszenie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2011-05-10 10:17:20
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Najprościej byłoby ugiąć w kontrolowany sposób sam hak po zdemontowaniu
    > ( na zimno ), tylko jak to zrobić ? Prasą hydrauliczną nie dysponuję, co

    A może ugiąć bagaznik?

  • 7. Data: 2011-05-10 11:57:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Prawdopodobnie w instrukcji jest opis jakieś przekładania wewnętrznej kształtki w
    mocowaniu tak, aby uzyskać inny kąt.
    Przynajmniej w moim bardzo podobnym uchwycie Thule tak jest.

    -----

  • 8. Data: 2011-05-10 12:19:41
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-05-10 09:30, PeJot pisze:

    > Nie żartuję. Nie przepadam jak mi z rowerami na haku środek ciężkości
    > ucieka bardzo do tyłu i siada tylne zawieszenie.

    Zamontuj jeden rower z tyłu, a drugi z przodu - środek ciężkości
    powinien wrócić na swoje miejsce ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 9. Data: 2011-05-10 12:43:03
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 11:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Prawdopodobnie w instrukcji jest opis jakieś przekładania wewnętrznej kształtki w
    mocowaniu tak, aby uzyskać inny kąt.
    > Przynajmniej w moim bardzo podobnym uchwycie Thule tak jest.

    U mnie też, tyle że "naturalne" możliwości regulacji są już wyczerpane.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2011-05-10 12:44:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 May 2011 12:43:03 +0200, PeJot napisał(a):

    mocowaniu tak, aby uzyskać inny kąt.

    > U mnie też, tyle że "naturalne" możliwości regulacji są już wyczerpane.

    Proszę, nie karm śmiecia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.