  • 1. Data: 2012-05-07 19:57:52
    Temat: Co do Diabł.. przepraszam JEZUSA jest z tą N-ką ??!!!
    Od: "Ks. Piotr Natanek" <a...@g...pl>

    Mam zeza 13E/19E i bak kanałów radiowych z Niemiec Francji Hiszpani Holandi,
    a teraz dodatkowo brak kanałów tv w HD z paczki ARD, na kiego chu....
    przepraszam.. fallusa , te shweine z tewuenu blokują je na tych swoich
    gwałconych dekoderach??!!!

  • 2. Data: 2012-05-07 20:45:51
    Temat: Re: Co do Diabł.. przepraszam JEZUSA jest z tą N-ką=?iso-8859-2?Q?=3F=3F!!!?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Ks. Piotr Natanek wrote:

> [...]
    > kiego chu.... przepraszam.. fallusa , te shweine z tewuenu blokują je
    > na tych swoich gwałconych dekoderach??!!!

    Może jednak ruszyła sie antena albo co, bo nie wierzę że ktos mógłby to
    blokować. Bo i po co?

    Kiedys też mi znikneły kanały HD, wróciły gdy ustawiłem antenę.

    P.

  • 3. Data: 2012-05-07 21:51:29
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Może jednak ruszyła sie antena albo co, bo nie wierzę że ktos mógłby to
    > blokować. Bo i po co?
    >
    > Kiedys też mi znikneły kanały HD, wróciły gdy ustawiłem antenę.

    Zeby udowodnic ze nie sa niemiecka telewizja. A prywatnie chetnie ogladam
    niemiecka telewizje :)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 4. Data: 2012-05-07 22:40:39
    Temat: Re: Co do Diabł.. przepraszam JEZUSA jest z tą N-ką ??!!!
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-05-2012 19:57, Ks. Piotr Natanek pisze:
> [...]
    > Holandi, a teraz dodatkowo brak kanałów tv w HD z paczki ARD, na kiego
    > chu.... przepraszam.. fallusa , te shweine z tewuenu blokują je na tych

    http://satkurier.pl/news/74913/ard-reakcja-na-proble
    my-z-odbiorem-hd.html

  • 5. Data: 2012-05-08 06:44:03
    Temat: Re: Co do Diabł.. przepraszam JEZUSA=?ISO-8859-2?Q?jest_z_t=B1_N-k=B1_=3F=3F!!!?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    K wrote:

    > http://satkurier.pl/news/74913/ard-reakcja-na-proble
    my-z-odbiorem-hd.h
    > tml

    Wow! jaki news, większość meczy w HD FTA. Jak zwykle niemiecka jakość.
    Chociaż u nas też będą w HD wszystkie mecze na dvb-t.

    tak btw. u mnie na linuksianym GigaBlue ZDF HD chodzi normalnie a na
    Das Erste HD jest jakaś plansza informacyjna, że mają jakieś problemy.

    P.