  • 1. Data: 2012-05-08 16:59:54
    Temat: Seriale
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Moja luba ogląda:
    - House (tez uwielbiam)
    - Good Wife
    - Fringe (teorie spiskowe rules)
    - Californication (no dobra, ten jest mój :)
    - Mentalista
    - Lie to me
    - Nurse Jackie

    Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 2. Data: 2012-05-08 17:15:33
    Temat: Re: Seriale
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-08 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    > - Lie to me
    > - Nurse Jackie
    >
    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Ja tam wole sasiadke na zywo ogladac jak robi serial codziennie wieczorem.

    :):):)

    A dla ciebie to moze dwa samce na klamce bedzie OK.

    :):):)

  • 3. Data: 2012-05-08 18:27:10
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-05-08 16:59, Budzik napisal (a):
> [...]
    > - Lie to me
    > - Nurse Jackie
    >
    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    The Killing
    Breaking Bad
    Homeland
    Dexter
    Mad Man
    Shameless (wersja US)

    Z teorii spiskowych, jeśli lubisz (ja nie lubię, bo rzadko uda się coś
    dobrego znaleźć):
    Alcatraz
    Touch
    The Event
    Awake
    Rubicon - ten mi się podobał, ale zrobili tylko jeden sezon.

  • 4. Data: 2012-05-08 18:47:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 May 2012 18:27:10 +0200, [MF] PL napisał(a):

    > The Killing
    > Breaking Bad
    > Homeland
    > Dexter
    > Mad Man
    > Shameless (wersja US)

    Life (polskie durne jak zawsze tłumaczenie: Powrót do życia), dosyć stary i
    zakończony po drugim sezonie, pod koniec już niestety widać, że im kazali
    kończyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-05-08 20:28:32
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > - Good Wife
    > - Fringe (teorie spiskowe rules)
    > - Californication (no dobra, ten jest mój :)

    Łał :-) Podziwiać
    Po pierwsze dla mnie to strata czasu. Żadnej wartości dodanej.
    Po drugie wszystko na jedno kopyto. Socjotechniczne sztuczki. Jest jakiś
    pomysł a potem już tylko jego niemiłosierne wyciąganie i powielanie w
    nieskończoność. Takie wciskanie żeby jednak zostawić pilot w spokoju i
    te reklamy jednak obejrzeć.
    Chyba już się starzeję albo wiem już wystarczająco dużo po co, dla kogo,
    za ile, przeciw czemu :-)

  • 6. Data: 2012-05-08 21:10:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:08052012.38763700@budzik61.poznan.pl...
    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Klan
    M jak miłość
    Barwy szczęścia
    Moda na sukces

    Kolejność przypadkowa. ;-)

  • 7. Data: 2012-05-09 09:30:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Budzik nabazgrał(a):

> [...]
    > - Lie to me
    > - Nurse Jackie
    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Spartakus :) serial edukacyjny :)

  • 8. Data: 2012-05-09 11:01:07
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 8 maj (wtorek), gdy o godzinie 16:59 *Budzik*
    naskrobał(a):

    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    - The Walking Dead
    - FlashForward
    - Falling Skies
    - Stargate Universe
    - V-Visitors
    - Wallander

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-05-09 10:57:34

  • 9. Data: 2012-05-09 11:10:25
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Czterej pancerni...
    Stawka większa...
    Kapitan Sowa na tropie
    Wakacje z duchami

    A tak poważnie to nie szkoda czasu Twojej lubej?

  • 10. Data: 2012-05-09 13:32:08
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Dexter. Jest ok gdyby tylko wywalili wcześniej Ritę to był by super bo ta
    kobita działa mi mocno na nerwy podobnie z resztą jak Kai Winn z ST DS9. 2
    najbardziej znienawidzone przeze mnie charaktery serialowe.