  • 11. Data: 2004-06-27 00:20:41
    Temat: Re: Co jeszcze mogę zrobić???
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    bigda <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Jestescie nieocenieni, wielkie dięki.
    > Powiedzcie mi tylko, co to jest boobs

    http://www.google.pl/search?q=boobs+s%B3ownik

    >i warez, które mają tak zwiększyć
    > ilosć odwiedzin.

    http://www.google.pl/search?q=warez+s%B3ownik

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/
    http://www.redf.net/ - alternatywne: shell graficzny,
    shell tekstowy oraz terminal dla Windows

  • 12. Data: 2004-06-27 06:48:02
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    Ale zrozum, ze piszesz na zla grupe. Temat tej grupy to: Problemy Polskiego
    internetu.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 13. Data: 2004-06-29 20:18:04
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 bigda wrote:

    > Co jeszcze mogę zrobić, żeby ktoś pzryszedł?

    Zacznij może od nauczenia się czytania ze zrozumieniem nazw i opisów
    grup. Stron tworzonych przez analfabetów raczej się nie odwiedza.

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.5.5, OE-QuoteFix,