  • 21. Data: 2018-07-10 22:06:57
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wiec jeśli mówisz że w telefonie/komputerze z 3 GB RAM-u i 4x1,8 GHz zegarem
    > trzeba reinstalować system w 2018 roku bo muli.
    > To coś jest nie halo nie uważasz?
    hehe, masz racje.
    1. Mam telefon sony ericsson arc. kiedyś to był fajny sprzęt.
    przywróciłem mu ustawienia fabryczne, działa OK, ale coś sklep play
    nawet nie działa. po nocy, już działa. samoczynnie uaktualniło się
    pierdylion programów i telefon muli . bo programy te nie sa pisane na
    taki stary sprzęt, a aktulaizowane są bo wymaga tego bezpieczeństwo.
    2. Niestety android, jest systemem który wymaga bardzo szybkiego
    procesora i duuuużo pamięci. o szczegóły pytaj programistów. Gdyby to
    byl czysty linuks i programy kompilowane w c++.... to by "babcia miała wąsy"
    3. wodotryskowość i beztroskość programistów. zegarek - 2 - 15 mega. że
    jak? zegarek z budzikiem? "no kaman". Jak te telefony mają działać? Po
    kija robić takie kolumbryny i kto to do tego sklepu play wpuszcza? A
    teraz przeciwległy biegun. od samego początku irytowało minie
    przesuwanie prawo lewo i minimalistyczny Zeam Launcher leczył ten
    problem. wielkość: 388KB. trzysta osiemdziesiąt osiem kilobajtów na
    całego launchera!!! Da się, ale trzeba chcieć.
    4. no i sumując p2 i p3 wychodzi że trzeba szukać lepszych rozwiązań
    softwarowych. alternatywne systemy operacyjne - jeśli je tak można
    nazwać- idą troszkę w tym kierunku. ja używam od lat C-M a teraz juz
    lineage z dużym zadolwoleniem.

    > Kupiłem żonie MI A1 z czystym andkiem w porównaniu do lumii 640 to jest
    > ogromny skok jakościowy i nie mówie tutaj o ilości apek tylko o możliwości
    otwierania pdf.
    > W niedziele byłem na zawodach chciałem zobaczyć wyniki.
    > Lumia mimo przywrócenia do ustawień fabrycznych ma ogromne problemy z otwarciem a
    A1 robi to niemal błyskawicznie.
    > Plik z listą 1000 zawodników i ich wynikami ile to może ważyć?
    > Chyba że to kwestia operatora A1 jest w Tmobile a Lumia w PLAY.

    nie znam lumi, jej system powninie być mniej zasobożerny. ale przyznaje
    Ci racje, że za czasów WindowsMobile otwarcie w garażu książki (pdf)
    "sam naprawiam" graniczyło z cudem, teraz na telefonie tablecie - nawet
    padlinie - niema problemu. może te procesory mają jakies wspomaganie
    hardwarowe wyświetlania pdfów?

    > btw
    > Jeśli to nie tajemnica to co jest w tych 60 aplikacjach?
    > Bo próbowałem żonie w A1 zainstalować jakieś potrzebne programy
    > i chyba w 20 się zmieściłem .
    > I zastanawiam się na komu 60 :)

    inaczej. oryginalny miui to 270 procesów na start. Lineage 14 +gaps-
    160procesów.

    LEcimy:
    nagrywanie rozmów
    adaway - blokada reklam
    2 aparaty
    program od szybkiego wybierania
    c-geo do zabawy terenowej z dziecmi
    signal monito r - juz niepotrzebny, ale pomaga w ustawieniu telefonu
    słównik polsko - angl, niem, hisp, ros
    dialer
    draw - do szybkeigo rysowania
    poczta
    4 programy do różnych kamer i rejestratorów
    here i osmand - nawigacje
    ipla i irplus - do sterownia projektorem i odkurzaczem
    kalendarz, klakulator, kontakty
    meteo (bez reklam)
    muzyka i mxplayer do filmów
    no chromo - www
    qpic - obrazki
    rejestrator dzwieku i obrazu
    sklep play
    opaska wisband
    serwer ftp, speedtest
    total commander,
    via - przeglądarka do stron z materiałem wideo
    smsy,
    wifi analizer
    Youtube z zablokowanymi reklamami
    YT downloader
    wyszukiwanie głosowe
    zegar + budzik

    chyba 5 z nich to składniki lineage os. reszta dograna. nawet głupi
    kalkulator chce miec taki jak mi pasuje

    ToMasz

  • 22. Data: 2018-07-11 09:31:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > 2. Niestety android, jest systemem który wymaga bardzo szybkiego
    > procesora i duuuużo pamięci. o szczegóły pytaj programistów. Gdyby to
    > byl czysty linuks i programy kompilowane w c++.... to by "babcia miała wąsy"

    Czy tak nie bylo jak świat przesiadał się z UNIX-a/DOS-a na windowsy.
    Ile byś nie mial RAM-u to i tak bylo za mało.
    A teraz już windowsy nie są tak zasobożerne jak kiedyś.

> [...]
    > "sam naprawiam" graniczyło z cudem, teraz na telefonie tablecie - nawet
    > padlinie - niema problemu. może te procesory mają jakies wspomaganie
    Z ciekawości sprawdziłem w Krakowie, lista działą duuużo szybciej.
    Wychodzi na to że to problem Play który ma zasięg 4 sieci:) a nie lumi

    > adaway - blokada reklam
    czegoś takiego szukałem

    > c-geo do zabawy terenowej z dziecmi
    a za to dziekuje

  • 23. Data: 2018-07-12 18:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > miała wąsy"

    >Czy tak nie bylo jak świat przesiadał się z UNIX-a/DOS-a na windowsy.

    Z DOS, bo Unix to zawsze byl zasobozerny.

    >Ile byś nie mial RAM-u to i tak bylo za mało.

    A wiesz co znaczy Emacs ?

    >A teraz już windowsy nie są tak zasobożerne jak kiedyś.

    Sa bardziej. Edge szczegolnie.

    J.