  • 1. Data: 2012-05-22 15:37:35
    Temat: Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Pytanie z czystej ciekawości. Stanąłem dziś na parkingu obok Hyundaia
    Gallopera. Na desce rozdielczej ma coś takiego jak to co znalazłem w necie
    na stronie:
    http://trasek.com.pl/uploads/images/Gielda/galloper/
    e%20(medium).jpg
    Ten wskaźnik po środku to do czego służy? Wygląda jak sztuczny horyzont:))

    --
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2012-05-22 15:42:34
    Temat: Re: Hyundai Galloper - co to jest w tym aucie?
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    e%20(medium).jpg
    > Ten wskaźnik po środku to do czego służy? Wygląda jak sztuczny horyzont:))

    dokładnie tak jest...
    to jest wskażnik przechyłu.. często w terenowych samochodach stosowane...
    trochę dla bajeru, a niby ma pokazywać, czy dużo jeszcze do gleby...
    Przy trawersie na boku jest takie uczucie jakby samochód się przewracał,
    choć nie łatwo to uzyskać....
    a tak przyżąd pokazuje, że jest o.k....
    w Patrolu jest zestaw: wskażnik przechyłu, kompas, zegarek...
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2012-05-22 15:47:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-22 15:42, GR001 pisze:

    [ciach]

    Za... mało... kropek...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-05-22 15:58:32
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 15:42:34 +0200, GR001 napisał(a):

> [...]
    > choć nie łatwo to uzyskać....
    > a tak przyżąd pokazuje, że jest o.k....
    > w Patrolu jest zestaw: wskażnik przechyłu, kompas, zegarek...

    No dzięki. Nigdy nie jechałem terenówką, więc mnie to zaciekawiło. Już
    myślałem, że ten pojazd ma ukryte skrzydła!:)))

    --
    i...@w...pl

  • 5. Data: 2012-05-22 16:33:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *GR001* napisał(-a):

    > to jest wskażnik przechyłu.. często w terenowych samochodach
    > stosowane... trochę dla bajeru, a niby ma pokazywać, czy dużo jeszcze
    > do gleby

    Z tych samych powodów jest tam wysokościomierz?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-05-22 16:51:44
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 16:33:06 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Z tych samych powodów jest tam wysokościomierz?

    :))))))) No naprawdę dobre pytanie!:) Nie przyglądnąłem się wcześniej temu
    zdjęciu dokładnie bo chodziło mi o ten sztuczny horyzont, ale co naprawdę
    po prawej robi tam Altimeter?:) Jeszcze widziałem taką fotkę:
    http://www.cars-directory.net/gallery/hyundai/gallop
    er/2001/hyundai_galloper_3405956_6_orig.html
    Tego prawego wskaźnika nie widać bo jest odbicie światła ale ten po lewej
    też jakoś inaczej wygląda.

    --
    i...@w...pl

  • 7. Data: 2012-05-23 10:15:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-22 16:51, ikaros30 wrote:

    > :))))))) No naprawdę dobre pytanie!:) Nie przyglądnąłem się wcześniej temu
    > zdjęciu dokładnie bo chodziło mi o ten sztuczny horyzont, ale co naprawdę
    > po prawej robi tam Altimeter?:)

    To samo co w sportowych zegarkach? ;) Terenowki tez nieraz potrafia
    wspinac sie wysoko. Pajero, Land Cruiser tez go maja.

    --

    memento lorem ipsum