  • 1. Data: 2009-01-05 19:07:53
    Temat: Co robiła Hanna Lis dzisiaj w wiadomościach?
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Czytałem na jakiejś stronie że podobno została zwolniona.

  • 2. Data: 2009-01-05 19:10:29
    Temat: Re: Co robiła Hanna Lis dzisiaj w wiadomościach?
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-05 20:07, rageofhonor donosi, że:
    > Czytałem na jakiejś stronie że podobno została zwolniona.
    A nie czytałeś, że się władze w TVP zmieniły
    [Lis - zostaje, Kotecka - out]

  • 3. Data: 2009-01-05 19:19:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czytałem na jakiejś stronie że podobno została zwolniona.

    Pisiory poleciały, to Lisowa mogła wrócić.

  • 4. Data: 2009-01-05 19:44:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czytałem na jakiejś stronie że podobno została zwolniona.

    Przeciez TVP nadaje wiadomości z poślizgiem. :)))))))

  • 5. Data: 2009-01-05 20:25:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 5 Jan 2009 20:07:53 +0100, rageofhonor napisał(a):

    > Czytałem na jakiejś stronie że podobno została zwolniona.

    Przecież po to Urbańskiego wywalili, żeby Lisica mogła wrócić.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-01-05 22:03:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Przecież po to Urbańskiego wywalili, żeby Lisica mogła wrócić.

    Po to, nie po to, ale chichot, a nawet rżenie historii jest niesamowite.
    Żeby LPR z Samoobroną normalność w TVP musiały przywracać, to się już w
    głowie nie mieści.

  • 7. Data: 2009-01-07 19:51:51
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    Nie lubię jak się lis kiwa do kamery ;)