  • 1. Data: 2009-01-05 13:03:59
    Temat: Technisat i TNK
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Zostałem szczęśliwym nabywcą :-)

    Oferta jaka jest każdy wie, tuner za 100 zł z groszami
    nawet warty tej ceny, choć do demonów prędkości nie należy, ale ma
    co trzeba- EPG, telegazetę, obsługę Diseq.

    Niestety, po włączeniu wita nas konfigurator dla debili,
    każący zapodać sygnał z Hotbirda (nie da się- a przynajmniej ja nie umiem
    -go pominąć) i czekający na akceptowalny poziom sygnału
    (opcje konfiguracji Diseq są niedostępne).

    I jeśli ktoś ma konfigurację inną, niż wymyślony przez producenta
    pojedynczy LNB na HB (np. porządnie ustawiona antena plus monoblock
    z Astrą jako pozycją domyślną Diseq), pozostaje usiąść i płakać,
    kręcić anteną albo wykombinować na chwilę drugi tuner z przelotką.
    Po przejściu konfiguratora można już normalnie po ludzku skonfigurować
    satelity w opcjach.

    Tyle tytułem ostrzeżenia :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-01-05 17:50:29
    Temat: Re: Technisat i TNK
    Od: "Ktos" <n...@n...net>

    >I jeśli ktoś ma konfigurację inną, niż wymyślony przez >producenta
    >pojedynczy LNB na HB (np. porządnie ustawiona >antena plus monoblock
    >z Astrą jako pozycją domyślną Diseq), pozostaje usiąść >i płakać,

    Nie wiem, czy Kolega czytał, ale na forum DVHK w dziale Telewizja na kartę
    jest bardzo ładny opis, jak odpalić tuner z ominięciem konfiguratora.
    (nie zamieszczam tutaj, gdyż nie jestem jego autorem- napisał to Gucio93)

  • 3. Data: 2009-01-05 19:18:17
    Od: crazy <c...@g...pl>

    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=8741

  • 4. Data: 2009-01-05 19:19:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktos" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy Kolega czytał, ale na forum DVHK w dziale Telewizja na kartę
    > jest bardzo ładny opis, jak odpalić tuner z ominięciem konfiguratora.

    A może ktoś zna taki opis dla telewizji sat. w Neostradzie?

  • 5. Data: 2009-01-05 23:02:23
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 5 Jan 2009 18:50:29 +0100, "Ktos" <n...@n...net> wrote:

    >Nie wiem, czy Kolega czytał, ale na forum DVHK w dziale Telewizja na kartę
    >jest bardzo ładny opis, jak odpalić tuner z ominięciem konfiguratora.
    >(nie zamieszczam tutaj, gdyż nie jestem jego autorem- napisał to Gucio93)

    wg mnie to debilne podejscie do abonenta. Powinna byc opcje:

    konfiguracja dla debili
    konfiguracja dla zaawansowanych: i tu wszystko co sie chce

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-01-06 07:13:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    crazy napisał(a):

    > http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=8741

    Dzięki- mnie już się nie przyda, ale na pewno jeszcze wielu innym :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-01-06 18:52:40
    Od: crazy <c...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > wg mnie to debilne podejscie do abonenta. Powinna byc opcje:
    >
    > konfiguracja dla debili
    > konfiguracja dla zaawansowanych: i tu wszystko co sie chce

    Zajebiście napisane :)
    Pasuje do każdego tunera "platformowego" :)