  • 1. Data: 2009-01-05 19:19:46
    Temat: Problem z cyfra +
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    Witam mój kolega kupil kilka dni temu cyfre + Kupil ja z mysla o ogladaniu
    polskiej tv w Anglii. Podlaczyl wszystko, ale dziala tylko kilka programów,
    typu TV Polonia, TV Puls i jakies inne bzdety, pozostale które powinny byc w
    tym pakiecie nie dzialaja, pojawia sie napis kanal kodowany. W punkcie w
    którym kupowal cyfre powiedzieli mu ze po podlaczeniu tak moze byc i
    poprostu trzeba czekac az sie samo zaktualizuje czy cos w tym stylu,
    powtarzam jego slowa. Jednak minely juz 3 dni odkad podlaczyl to badziewie i
    nic dalej te same kanaly, nawet TVP1 i TVP2 nie ma. Czy ktos ma jakies
    doswiadczenia z tym , o co moze chodzic i co zrobic zeby to dzialalo tak jak
    ma dzialac.Z góry dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2009-01-05 19:23:07
    Temat: Re: Problem z cyfra +
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    R2 pisze:
    > nic dalej te same kanaly, nawet TVP1 i TVP2 nie ma.

    Oj to może być problem - bo o ile zrozumiałem mój dekoder, to on sie
    "uczy" uprawnień przez info nadawane na TVP1 i/lub TVP3 aka Info. Jak
    nie odbierasz, to nie masz się jak nauczyć.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2009-01-05 19:26:30
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote

    > Oj to może być problem - bo o ile zrozumiałem mój dekoder, to on sie
    > "uczy" uprawnień przez info nadawane na TVP1 i/lub TVP3 aka Info. Jak nie
    > odbierasz, to nie masz się jak nauczyć.
    >
    > --
    Jest lista kanałów ale dostępne są tylko niektóre, ja rozumiem, że dekoder
    może się uczyć ale jak długo to ma trwać??

  • 4. Data: 2009-01-05 19:41:08
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    R2 pisze:
    > ja rozumiem, że dekoder może się uczyć ale jak długo to ma trwać??

    20 minut.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2009-01-05 19:44:04
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote
    > 20 minut.

    no właśnie a to już trwa 3 dni i nic się nie zmienia...

  • 6. Data: 2009-01-05 19:46:41
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote
    > Oj to może być problem - bo o ile zrozumiałem mój dekoder, to on sie
    > "uczy" uprawnień przez info nadawane na TVP1 i/lub TVP3 aka Info. Jak nie
    > odbierasz, to nie masz się jak nauczyć.

    no właśnie, teraz kolega mi powiedział, że kazali mu włączyć na TVP 3 info,
    jest tak że kanał istnieje na liście itd ale kiedy włącza na 3 jest czarny
    ekran i napis " kanał kodowany"

  • 7. Data: 2009-01-05 20:20:53
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "R2" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie, teraz kolega mi powiedział, że kazali mu włączyć na TVP 3
    > info, jest tak że kanał istnieje na liście itd ale kiedy włącza na 3 jest
    > czarny ekran i napis " kanał kodowany"

    Niech włączy na TVP1 i zostawi w spokoju na jakiś czas (niech nie przełącza
    kanałów). Po ok. 20 minutach (chociaż miałem kiedyś przypadek prawie 2
    godzin) powinny przejść uprawnienia.
    Jeżeli po tym czasie nie zadziała niech zadzwoni do BOK i poprosi o
    przesłanie uprawnień lub niech sam to zrobi przez ICOK (czy jak to się tam
    nazywało).
    Czy tuner którego używa, kupił od C+ czy gdzieś indziej?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 8. Data: 2009-01-05 22:01:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > nic dalej te same kanaly, nawet TVP1 i TVP2 nie ma. Czy ktos ma jakies
    > doswiadczenia z tym , o co moze chodzic i co zrobic zeby to dzialalo tak

    Zalogować się do ICA i reset uprawnień zrobić.
    A jak nie pomoże to maila fo C+ wysłać, względnie dystrybutora męczyć.

  • 9. Data: 2009-01-05 22:10:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> wrote
    >>

    > no właśnie a to już trwa 3 dni i nic się nie zmienia...

    Widać Cyfra ich nie wysyła dla Ciebie.
    Albo Twój dekoder ich nie odbiera.

  • 10. Data: 2009-01-06 09:52:17
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gjtqii$hh8$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > uprawnień lub niech sam to zrobi przez ICOK (czy jak to się tam nazywało).

    ICA, strona do logowania jest tutaj www.ica.cyfraplus.pl

    Tylko niech nie klika bezwiednie w przesyłanie uprawnień. Niech wyśle
    uprawnienia
    raz i czeka. Najlepiej wysłać, zostawić dekoder WŁĄCZONY na kanale TVP1
    i iść spać. Powinno zaskoczyć.

    Pozdrawiam,
    matt