  • 1. Data: 2005-10-11 08:13:11
    Temat: Co sadzicie o nowej ofercie Domeny.pl
    Od: c...@a...pl

    Co sadzicie o nowej ofercie hostingowej w Domeny.pl - pakiety MyHost, PowerHost
    i SuperHost? Prosze o opinie.

  • 2. Data: 2005-10-11 09:24:47
    Temat: Re: Co sadzicie o nowej ofercie Domeny.pl
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    c...@a...pl wrote:

    > Co sadzicie o nowej ofercie hostingowej w Domeny.pl - pakiety MyHost, PowerHost
    > i SuperHost? Prosze o opinie.

    Myślimy, że ta przypadkowa zbieżność ulokowania komputera z nntp-posting-host
    z nameserwerami domeny.pl nie pozwoli nam źle o nich myśleć.

    --
    sh

  • 3. Data: 2005-10-11 10:08:45
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:slrndkn16r.65t.shog-usenet@terror.icm.edu.pl,
    niejaki(a): Maciej Anczura z adresu <s...@k...org> napisał(a):

    > Myślimy, że ta przypadkowa zbieżność ulokowania komputera z
    > nntp-posting-host z nameserwerami domeny.pl nie pozwoli nam źle o
    > nich myśleć.

    oczywiscie tez przypadkowe jest ze ten post poszedl na inne grupy ....

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 4. Data: 2005-10-11 17:41:09
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    c...@a...pl napisał(a):
    > Co sadzicie o nowej ofercie hostingowej w Domeny.pl - pakiety MyHost, PowerHost
    > i SuperHost? Prosze o opinie.

    Do bani. Zobacz nowa oferte NetArtu.

  • 5. Data: 2005-10-29 22:46:52
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    c...@a...pl wrote:

    > Co sadzicie o nowej ofercie hostingowej w Domeny.pl - pakiety MyHost,
    > PowerHost i SuperHost? Prosze o opinie.

    Jestem Waszym klientem, na BOga jeszcze kilka razy taką pseudo reklamę
    zobaczę i zmienię dostawcę. Troszkę szacunku do internaułtów, nie wszyscy
    są laikami...

    --
    Tomasz Motyliński
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html