  • 1. Data: 2005-10-05 12:30:00
    Temat: internet provider-klient
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Witam

    Nie wiem do końca czy TG ale... Potrzebuję opinii na poniższy temat. Mój
    znajomy zakładał internet w pewnej firmie. Z racji tego, że nie było tam
    żadnej sieci potrzebna była instalacja anteny, okablowania i rzecz jasna
    sieciówki. Po założeniu opłata instalacyjna była rozłożona na dwie raty
    oraz jakiś tam abonament miesięczny. Pierwsza z rat instalacyjnych była
    zapłacona odrazu, oraz w kolejnych 2 miesiącach opłaty abonamentowe po
    czym znajomy przeprowadził się do innego mieszkania. Tu zaczyna się
    sedno. Nie została wniesiona druga rata za instalację oraz nie był
    płacony abonament przez kolejne 5 miesięcy. Po tym czasie (po pierwszej
    niezapłaconej fakturze przyszli kolesie od internetu i bez uprzedzenia
    (mailowego, telefonicznego, listownego) zdemontowali antenę. Faktury za
    internet, którego nie ma z powodu braku anteny oczywiście przychodziły
    nadal, stąd kolejne 4 miesiące zaległości (+ pierwsza niezapłacona). Od
    tamtej pory antena ani nie wróciła ani nie ma internetu pomimo, że
    wszystkie zaległe płatności zostały uregulowane a umowa obliguje jeszcze
    na 5 miesięcy (poprostu żona, która tam została nie opłacała tego). Co z
    tym fantem zrobić i jak to wygląda od strony prawnej?

    Pozdrawiam
    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 2. Data: 2005-10-05 18:13:01
    Temat: Re: internet provider-klient
    Od: PZ <p...@m...com>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):
    > Witam
    jak to wygląda od strony prawnej?

    Witam

    Zapewne taj jak w umowie, ja bym zaczal od tego co miales otrzymac i za
    jakie twoje zobowiazania. I co sie dzieje jesli ktoras ze stron nie
    wypelnia zobowiazan.

    :)

    Przemek