  • 1. Data: 2005-10-08 08:24:58
    Temat: sprawdzenie domeny ??!!
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Jak sprawdzic kto jest wlascicielem domeny nawrocki .pl ? wiem, ze jest to
    osoba prywatna, bo w bazie whois nie ma podanych jej danych. Registrar nie
    chce mi podac kontaktu do tej osoby. Sama domena nie dziala - na jej stronie
    nic nie ma, zadnego kontaktu.
    chcialbym odkupic te domene, wiec jesli ktos mi pomoze znalezc wlasciciela
    bede bardzo wdzieczny.

    bn

  • 2. Data: 2005-10-08 09:17:15
    Temat: Re: sprawdzenie domeny ??!!
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    pinowa napisał(a):
> [...]
    > dziala - na jej stronie nic nie ma, zadnego kontaktu.
    > chcialbym odkupic te domene, wiec jesli ktos mi pomoze znalezc

    napisz do bok@ onet.pl i popros aby skontaktowali sie z wlascicielem,
    jesli ten bedzie mial ochote to sie odezwie do ciebie.

    --
    Gdyby człowiek musiał zezwalać innym na to, co toleruje u siebie,
    życie byłoby nie do wytrzymania. [Georges Courteline]

  • 3. Data: 2005-10-08 10:05:25
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" napisał

    > napisz do bok@ onet.pl i popros aby skontaktowali sie z wlascicielem,
    > jesli ten bedzie mial ochote to sie odezwie do ciebie.

    przeciez juz to zrobilem, napisalem do nich. odpowiedzieli, ze oni nie
    posrednicza w wymianie takich informacji.
    i tu jest problem, jak inaczej sie dowiedziec kto jest wlascicielem? lub jak
    podejsc bok@ onet.pl zeby mi podali kontakt lub wyslali wlascicielowi domeny
    kontakt do mnie?

  • 4. Data: 2005-10-08 14:30:10
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    pinowa na pl.internet.polip:
> [...]
    > posrednicza w wymianie takich informacji.
    > i tu jest problem, jak inaczej sie dowiedziec kto jest wlascicielem? lub jak

    pozostaje próba hostmaster@ czy postmaster@
    (ale też pewnie zaparkowae u rejestraotra).

    --
    Ziemek

  • 5. Data: 2005-10-08 17:19:13
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" > napisał
    > pozostaje próba hostmaster@ czy postmaster@
    > (ale też pewnie zaparkowae u rejestraotra).
    >

    > --
    > Ziemek

    a dokładniej? :)

    bn

  • 6. Data: 2005-10-09 15:20:00
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Oct 2005 10:24:58 +0200, pinowa napisał(a):

> [...]
    > nic nie ma, zadnego kontaktu.
    > chcialbym odkupic te domene, wiec jesli ktos mi pomoze znalezc wlasciciela

    Gogle podpowiada że coś na temat tej domeny może wiedzieć niejaki:
    CookieMonster <e...@W...pl>
    Google także podpowiada że istnieje (istniał) serwer jabbera
    jabber.nawrocki.pl ...

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    www.gslpro.com.pl

  • 7. Data: 2005-10-09 17:08:17
    Od: "pinowa" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kropiwnicki"
> [...]
    > CookieMonster <e...@W...pl>
    > Google także podpowiada że istnieje (istniał) serwer jabbera

    Przegooglowalem juz dokladnie net. CookieMonster niestety nic nie wiedzial -
    dziwne, bo przy nim ciagle sie pojawia nawrocki .pl, a jabber mi duzo nie
    pomaga. znalazlem tez adres email krzysztof @ nawrocki.pl, ale niestety nie
    dziala.

    bn

  • 8. Data: 2005-10-09 20:36:36
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    Na pl.costam.psyhologia jest/byl jakis debil Nawrocki co ciagle pisze
    jakies olbrzymiaste posty bzury.. on i jego zona z tego co dobrze
    pamietam. Sa na tyle widocznie, ze mozna by do nich uderzyc.

  • 9. Data: 2005-10-10 19:54:08
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użyszkodnik pinowa piszący z adresu p...@o...pl nabazgrał coś swoimi
    paluchami w di85g5$5p1$...@a...news.tpi.pl, a tym samym zaśmiecił
    USENET i skazał nas na czytanie swoich następujących wypocin:
    > lub jak podejsc bok@ onet.pl zeby mi podali kontakt lub wyslali
    > wlascicielowi domeny kontakt do mnie?

    Niestety nijak nie uda Ci się bok`u podejść - registrar nie ma prawa podać
    takich informacji. Pozostaje... właściwie nic nie pozostaje :(

    A pisanie na "postmaster" itp w *tym*konkretnym*przypadku* bym sobie
    odpuścił. Uwierz na słowo, że nic to nie da.

    --
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski
    http://danlis.com :: email: daniel"malpa"admins"kropka"pl

  • 10. Data: 2005-10-10 21:47:56
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

> [...]
    > posrednicza w wymianie takich informacji.
    > i tu jest problem, jak inaczej sie dowiedziec kto jest wlascicielem? lub

    System rejestracji polskich domen jest chory. Ale sprobuj napisac do NASKu i
    przedstaw swoj problem. Moze oni Ci pomoga i przekaza Twoj mail do
    wlasciciela domeny.