  • 1. Data: 2015-04-10 04:35:32
    Temat: Co się stało z wodoodpornością Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

  • 2. Data: 2015-04-10 07:51:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 21:35:32 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

    A Ciebie co tak dupa boli na te Samsungi? Zapożycz się, kup i nie zawracaj
    gitary.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-04-10 10:24:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

    bo nie jest. W przeciwieństwie do applowców wolny rynek daje ludziom
    wybór co kupują.

    nie stać Cię i dorabiasz ideologię

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-04-10 10:28:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 04:35, Pszemol pisze:
    > Czemu S6 nie jest dostępna w wersji wodoodpornej?

    Bo pewnie nie chciało im się robić certyfikatu, widziałem testy S6 Edge
    i w misce z wodą działał bez problemu ponad godzinę.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-04-10 15:21:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Bo pewnie nie chciało im się robić certyfikatu, widziałem testy S6 Edge i
    > w misce z wodą działał bez problemu ponad godzinę.

    Dobrze wiedzieć... A próbował ktoś słoną wodę? ;-)

  • 6. Data: 2015-04-10 15:48:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 15:21, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Dobrze wiedzieć... A próbował ktoś słoną wodę? ;-)

    A gejphona próbowałeś zamoczyć?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-04-10 16:45:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > A gejphona próbowałeś zamoczyć?

    I po co te określenia nawiązujące do nienawiści do homo?

    Tak, iPhone5 próbowałem zamoczyć, opowiadałem o tym na tej grupie.

  • 8. Data: 2015-04-13 09:57:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 16:45, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > I po co te określenia nawiązujące do nienawiści do homo?

    Bo taka nazwa przylgnęła do w/w produktów.

    ps. nic ni mam go homo o ile nie afiszują się tym publicznie.

    > Tak, iPhone5 próbowałem zamoczyć, opowiadałem o tym na tej grupie.

    Albo przeoczyłem, olałem, zapomniałem już o tym, teraz nie chce mi się
    szukać :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-04-22 05:18:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Bo taka nazwa przylgnęła do w/w produktów.

    To ją odelgnij, bo to niepotrzebne epitety.

    > ps. nic ni mam go homo o ile nie afiszują się tym publicznie.

    A dlaczego mieliby się ukrywać z czymś co dla nich tak samo
    naturalne jak dla mnie czy dla Ciebie heteroseksualizm?

    > Albo przeoczyłem, olałem, zapomniałem już o tym, teraz nie chce mi się
    > szukać :)

    No słuchałem muzyki przez słuchawki w czasie podmiany wody
    w akwarium morskim. Wypadł mi z kieszonki przedniej koszuli
    do wiaderka pełnego słonej wody - wyciągnąłem go za kabel
    od słuchawek ale już było za późno: słona woda, dobrze prąd
    przewodząca, przedostała się do środka i zniszczyła bebechy iP5.

  • 10. Data: 2015-04-22 05:52:22

    W dniu 2015-04-22 o 05:18, Pszemol pisze:
    > A dlaczego mieliby się ukrywać z czymś co dla nich tak samo
    > naturalne jak dla mnie czy dla Ciebie heteroseksualizm?

    Ukrywać a obnosić się i domagać się takich samych przywilejów jakie
    przysługują RODZINIE to dwie różne rzeczy.
    Tak to są przywileje nadane świadomie RODZINIE i tylko RODZINIE.