  • 1. Data: 2015-04-09 14:34:41
    Temat: Przedluzenie w tmobile
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Doradzcie jakis sposob na tych pajacow.

    Mam umowe w T-mobile. Wydzwaniaja do mnie z oferta przedluzenia. Pierwsze
    propozycje byly smieszne (abonament w okolicy 90 zl bez telefonu). Teraz
    spuscili z tonu i oferuja mi cos w okolicy 30-40 zl, pozostale parametry mi
    wystarczaja, ale jest zonk - umowa tylko na 24 mies.
    Nie chce sie zgodzic, bo nowi klienci dostaja to samo z mozliwoscia
    cyrografu na 6-18 mies.

    Da sie ich jakos podejsc?

    Ewentualnie jak to najlepiej zrobic, zeby przyjsc jako nowy klient, ale
    zachowac numer? Zachowanie numeru jest warunkiem koniecznym.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-04-09 14:44:40
    Temat: Re: Przedluzenie w tmobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...
> [...]
    >wystarczaja, ale jest zonk - umowa tylko na 24 mies.
    >Nie chce sie zgodzic, bo nowi klienci dostaja to samo z mozliwoscia

    A trzeba ich podchodzic ?
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    Ja tam widze "dla obecnych klientow", 29.99zl, 500MB, 6m-cy, i tylko
    te stacjonarne mogliby wliczyc w cene.

    >Ewentualnie jak to najlepiej zrobic, zeby przyjsc jako nowy klient,
    >ale
    >zachowac numer? Zachowanie numeru jest warunkiem koniecznym.

    A przychodzic ?
    Olej ich i odejdz z numerem, skoro nie chca przedstawic dobrej oferty.

    Juz za sama strone www bym ich opuscil - nic tam znalezc nie mozna :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-04-09 14:54:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015 14:34:41 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ewentualnie jak to najlepiej zrobic, zeby przyjsc jako nowy klient, ale
    >zachowac numer? Zachowanie numeru jest warunkiem koniecznym.
    Po zakończonej umowie odejść do konkurencji na ofertę prepaid z
    zachowaniem numeru i następnego dnia przyjść do tmobile - też z
    zachowaniem numeru.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2015-04-09 14:54:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 14:44:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tam widze "dla obecnych klientow", 29.99zl, 500MB, 6m-cy, i tylko
    > te stacjonarne mogliby wliczyc w cene.

    Wykupujac te oferte, dostajesz nowy numer.

    >A przychodzic ?
    >Olej ich i odejdz z numerem, skoro nie chca przedstawic dobrej oferty.

    Mieszkam na zadupiu, gdzie niewiele sieci ma jakis sesnowny zasieg, co
    ogranicza mi wybor, i tu jest pies pogrzebany.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2015-04-09 15:09:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015 14:54:16 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mieszkam na zadupiu, gdzie niewiele sieci ma jakis sesnowny zasieg, co
    >ogranicza mi wybor, i tu jest pies pogrzebany.
    Play korzysta m.in. z infrastruktury tmobile więc pies odgrzebany.

    WAM

  • 6. Data: 2015-04-09 15:35:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wykupujac te oferte, dostajesz nowy numer.

    "obecni klienci" zobowiazuja .. a probowales po zalogowaniu sie ?
    Jeszcze mozna wymowic umowe i przejsc na prepaid.

    >Mieszkam na zadupiu, gdzie niewiele sieci ma jakis sesnowny zasieg,
    >co
    >ogranicza mi wybor, i tu jest pies pogrzebany.

    T-mobile z Orange wspolna siec buduja, to moze jednak masz wybor ?

    J.

  • 7. Data: 2015-04-09 15:45:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 15:35:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > "obecni klienci" zobowiazuja .. a probowales po zalogowaniu sie ?
    > Jeszcze mozna wymowic umowe i przejsc na prepaid.

    Z zachowaniem numeru?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-04-09 15:47:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2015 14:54:10 +0200, WAM napisał(a):

    > Po zakończonej umowie odejść do konkurencji na ofertę prepaid z
    > zachowaniem numeru i następnego dnia przyjść do tmobile - też z
    > zachowaniem numeru.

    To samo mi sie nasunelo, ale nie ma zadnego haczyka?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2015-04-09 16:14:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z zachowaniem numeru?

    Jak najbardziej.

    Tylko te oferty tiktaka sa takie sobie ... moze podpasuja, a moze
    zaoferuja wtedy dobra oferte abonamentowa :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-04-09 16:33:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015 15:47:04 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >To samo mi sie nasunelo, ale nie ma zadnego haczyka?
    Zaleznie kiedy zlozysz wniosek o przeniesienie mozesz sie zalapac
    jeszcze na dodatkowy miesiac abonamentu po uplywie umowy. Ale mozna
    zazadac przejscia na tiktaka po uplywie umowy i dopiero potem sie
    wyniesc do innego opa i potem wrocic. Wiecej formalnosci ale da sie.

    WAM