  • 1. Data: 2015-04-09 08:37:52
    Temat: 10 aplikacji na Androida których brajuje w iPhone...
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/10-aplikacji-dla-and
    roida-ktorych-brakuje-w-urzadzeniach-apple,531514.ht
    ml

    Punkt 5 FoxiFi. Gdzie są stosowane takie szykany, że powstają
    wynalazki do ich obchodzenia?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-04-09 13:35:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    tml
    >Punkt 5 FoxiFi. Gdzie są stosowane takie szykany, że powstają

    W USA.
    Pszemola nie czytales ?
    Abonament telefoniczny, rozmowy darmo, sms darmo, placisz tylko za
    dane. Za 10GB danych dokladniej mowiac.
    Ale zeby operator nie byl stratny, to do wykorzystania tylko w
    telefonie.

    I kto wie, czy zaleta iphone nie bylo to, ze pozwala operatorom
    wiedziec kto z danych korzysta - telefon czy inne komputery.

    A tak mi chodzi po glowie ... czy ktorys z polskich nie ma juz
    podobnego zapisu ?

    J.

  • 3. Data: 2015-04-09 13:46:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 9 Apr 2015 13:35:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tak mi chodzi po glowie ... czy ktorys z polskich nie ma juz
    >podobnego zapisu ?

    Play miał zapisy w regulaminach odnośnie zakazu tetheringu jakiś czas
    temu, nie chce mi się sprawdzać czy dalej są czy zostało to zmienione.
    W lycamobile pl tethering też jest zablokowany:
    http://forum.jdtech.pl/Watek-nie-polecam-lycamobile

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-04-09 14:55:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
> [...]

    >temu, nie chce mi się sprawdzać czy dalej są czy zostało to
    >zmienione.
    >W lycamobile pl tethering też jest zablokowany:

    Ale swoja droga to jestem ciekaw jak oni odrozniaja jakie to dane
    leca.
    Ze modemy moga miec cos specyficznego to mnie nie dziwi, Iphone cos
    tam ma i operatora informuje, ale reszta ?

    Po pewnej analizie danych daje sie sprawdzic/wykryc, ale tak od razu,
    to wydaje mi sie niemozliwe.

    J.

  • 5. Data: 2015-04-09 15:00:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Play miał zapisy w regulaminach odnośnie zakazu tetheringu jakiś czas
    > temu, nie chce mi się sprawdzać czy dalej są czy zostało to zmienione.

    Ciekaw jestem, czy używanie karty w modemie podpiętym do routera też
    jest tetheringiem? Cały czas korzystam z takiej konfiguracji z Play
    Internet na Kartę.

    Piotr

  • 6. Data: 2015-04-09 16:14:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Pszemola nie czytales ?

    Lekarz mi zabronił czytać więcej niż 1 post tygodniowo. Coś mi mogło
    umknąć.

    > A tak mi chodzi po glowie ... czy ktorys z polskich nie ma juz
    > podobnego zapisu ?

    Doczytałem, że lycamobile. Dziwne praktyki. Widać internet to ciągle
    luksus wymagający golenia niczym kolorowy telewizor kiedyś.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-04-09 16:15:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Apr 2015 14:55:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tam ma i operatora informuje, ale reszta ?
    > Po pewnej analizie danych daje sie sprawdzic/wykryc, ale tak od

    Tu masz sposoby:
    http://android.stackexchange.com/questions/47819/how
    -can-phone-companies-detect-tethering-incl-wifi-hots
    pot

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-04-09 16:17:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 09 Apr 2015 16:14:24 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Lekarz mi zabronił czytać więcej niż 1 post tygodniowo. Coś mi
    mogło
    > umknąć.

    Oczywiście chodzi o posty Pszemola.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-04-09 16:52:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    >Tu masz sposoby:
    > http://android.stackexchange.com/questions/47819/how
    -can-phone-companies-detect-tethering-incl-wifi-hots

    Czyli glownie modyfikacja firmware.

    Podoba mi sie tez sprawdzanie TTL, ale to juz "analiza danych".

    Natomiast zainteresowal mnie ten "MAC address inspection".
    Jest cos takiego ? Widoczne dla operatora.

    J.

  • 10. Data: 2015-04-09 18:19:47
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-04-09 o 13:46, dizel pisze:

> [...]
    > temu, nie chce mi się sprawdzać czy dalej są czy zostało to zmienione.
    > W lycamobile pl tethering też jest zablokowany:

    Hm, nie zmam się, ale właśnie jestem po kolejnym zużyciu następnych
    danych przez lapka poprzez tethering udostępniony przez Lumię 535
    za pomocą karty Lycamobile.
    Wcześniej przez OQ600...

    --
    Heniek