  • 1. Data: 2015-04-08 11:41:08
    Temat: Przeniesienie numeru telefonu
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
    jakieś problemy w korzystaniu z telefonu? Jak długo trwa przeniesienie
    numeru do innego operatora?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-04-08 11:38:35

  • 2. Data: 2015-04-08 11:57:28
    Temat: Re: Przeniesienie numeru telefonu
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
    > jakieś problemy w korzystaniu z telefonu? Jak długo trwa przeniesienie
> [...]

    Tak mogą powstać i sporadycznie powstają.
    Odpowiedź silnie zależy od informacji czy oferta
    abonamentowa czy prepaid.
    W prepaidzie przeniesienie następuje praktycznie
    od razu, dzisiaj składasz wniosek jutro jesteś u
    innego operatora.
    W abonamencie muszisz czekać obowiązkowo
    przez okres zwany czasem rozwiązania umowy
    cirka około miesiąca PLUUS jeszcze troszkę.
    Gdy w dniu pięknym wyznaczonym na
    dzień przeniesienia okaże się że stara karta
    od starego operatora nie widzi sieci,
    wkładasz nową od nowego i wtedy właśne
    okazuje się czy jesteś bohaterem przysłowia
    (bogatemu diabeł dzieci pilnuje) czy
    (pechowemu to i w drewniamym kościele
    cegła na łeb spaść może)

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-04-08 12:17:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heraklit" napisał w wiadomości
    >Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
    >jakieś problemy w korzystaniu z telefonu?

    moga, ale chwilowe/przejsciowe.

    > Jak długo trwa przeniesienie numeru do innego operatora?

    od 1 dnia do 3 miesiecy :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-04-08 13:49:46
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 11:41, Heraklit pisze:
    > Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
    > jakieś problemy w korzystaniu z telefonu? Jak długo trwa przeniesienie
    > numeru do innego operatora?

    Przenosiłem numer żony z Plusa (mix) do Orange (Abonament na Mnie).
    Trwało to 2 tygodnie ale tylko przez plusa. Kilka dni przepisanie numeru
    na mnie i kilka dni zwolnienie numeru.
    Samo przełączenie przez Orange odbyło się w dzień na który była
    planowana zmiana (przy podpisywaniu umowy określiliśmy konkretny dzień w
    który chcemy aby numer był w Orange).

  • 5. Data: 2015-04-08 13:55:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > moga, ale chwilowe/przejsciowe.

    > od 1 dnia do 3 miesiecy :-)

    znaczy samo przeniesienie do 24h. cała reszta to czekanie w zależności
    od czasu wygaśnięcia umowy etc.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?