  • 1. Data: 2012-09-12 16:32:08
    Temat: Co szybsze?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Pzwolę sobie wcielić się w profesora kenobi i zadać pyatnie - co jest
    szybsze:
    - 1 + 2, czy
    - 2 + 1?;)

  • 2. Data: 2012-09-12 18:23:22
    Temat: Re: Co szybsze?
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 16:32:07 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Pzwolę sobie wcielić się w profesora kenobi i zadać pyatnie - co jest
    >
    > szybsze:
    >
    > - 1 + 2, czy
    >
    > - 2 + 1?;)

    oidp dodanie pamieci do rejestru jest szybsz
    niz dodanie rejestru do pamieci (nie jestem
    zupelnie pewien czy dobrze pamietam) tak ze
    zalezy; o ile obie wartosci sa w rejestrach
    lub ramie to oiw chyba nie ma roznicy

  • 3. Data: 2012-09-12 19:45:04
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-12, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Pzwolę sobie wcielić się w profesora kenobi i zadać pyatnie - co jest
    > szybsze:
    > - 1 + 2, czy
    > - 2 + 1?;)

    Jeśli to jest coś prostego typu:
    {
    int a = 1;
    int b = 2;
    int c = a+b;
    }
    to bez różnicy. Jeśli jest jakaś bardziej złożony typ danych, to może
    zależy od... typu danych :P

    pozdrawiam,
    PK