  • 1. Data: 2012-09-11 15:33:17
    Temat: małe api do grafiki 2d - jak powinno wygladac?
    Od: kenobi <p...@g...com>

    Apropos niedobrych api, jak powinno wygladac male
    dobre api do rysowania grafili prymitywami w 2d?

    Oglnie mozna z tego zrobic drugi zięższy temat jak powinno
    wygladac ogolne api do grafiki 2d, ale inicjalnie
    kwestia dotyczy api do rysowania prymitywami takimi jak
    pixel odcinek circle i ew bardziej wymyslne.

    Temat jest mz ciekawy a ja zreszta juz od dluzszego
    czasu chce sobie napisac taka biblioteczke (i mam jedna
    ale nidopracowaną) ...... ?

  • 2. Data: 2012-09-11 17:59:58
    Temat: Re: małe api do grafiki 2d - jak powinno wygladac?
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 września 2012 15:33:17 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
> [...]
    >

    > Temat jest mz ciekawy a ja zreszta juz od dluzszego
    > czasu chce sobie napisac taka biblioteczke (i mam jedna

    Po serii wspanialych sukcesów uwieńczonych
    napisaniem raytracera w zeszlym tygodniu i systemu
    fizyki czasteczkowej w tym zachodzi pytanie czy nie
    wziac sie za taką biblioteczkę, aczkolwiek tak
    naprawde przydalaby sie jakas dobra impreza
    a nie ciagle kodowanie i kodowanie, bo glowa
    juz mnie boli :> Chyba skocze w drodze wyjatku
    chociaz po piwko

    (co do kwestii pytania to rozpisalem sobie male
    apii (tj. nazwy funkcji jakie mialaby miec ta
    biblioteczka, ale ciekaw jestem czy ktos zrobil
    by to ew inaczej i moze byloby w tym cos ciekawego,
    ?)